Thomson Lyra PDP2224 Mp3 speler - drivers

Pagina: 1
Acties:

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 14:09

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Ik ben dus in het bezit van de speler uit de topictitel, leuk apparaatje... maarrrrr:

Onze vrienden van Thomson hebben het ding zo gemaakt, dat je mp3 bestanden alleen kan uploaden naar het apparaat toe, via een programma genaamd 'musicmatch'. Bestanden die eenmaal op de speler staan kan je er niet meer afhalen (ja, je kan ze deleten, maar dus niet terugzetten op je pc)

Nu ben ik op zoek naar drivers zodat ik mijn mp3speler gewoon in explorer kan 'zien' en dus eenvoudig kan up- en downloaden.

Ik heb al gezocht bij google en in de search, maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag.

Weet iemand of het mogelijk is, en zo ja, waar vind ik die drivers?

(by the way: OS = w2k)

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
[Kick]

Anyone?

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb ook zo'n ding. Maar ik krijg hem niet onder windows XP aan de praat. Hoe heb je hem onder win2k aan de praat gekregen.

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Je kan hier de driver update downloaden voor XP. dan moet ie het doen. Maar dan alleen via Musicmatch Jukebox...

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb het nog maar een keer geprobeerd maar het wil gewoon maar niet werken. Ik snap niet waarom ze niet gewoon ene programma gemaakt hebben die de mp3 player als hd laten zien

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Heb je goed de gebruiksaanwijzing gevolgd voor het installeren van de software?

Mijn ouders draaien ook XP, en ik dacht, nou... XP is zo goed volgens MS, die herkent zo'n MP3 speler vast wel... nou, vergeet het maar.

Probeer eens alles te uninstalleren en probeer het dan opnieuw. Gewoon eerst de oude drivers installeren en dat muziekprogrammaatje installeren. Dan de driver update runnen... dan moet ie het doen.

• zeeheld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 22:51
Heb hier een Thomson Lyra pdp2224 en krijg hem onder Windows XP ook met geen mogelijkheid werkend. De nieuwste drivers voor XP zijn geinstalleerd, het aparaat wordt herkend en keurig ginstalleerd. Onder usb aparaten komt de naam van het aparaat te staan. Ook op de Lyra zelf wordt er weer gegeven dat er een usb-verbinding is. En toch geeft hij in musicmatch steeds devices 0 en kan je niks doen v.w.b. het overzenden van bestanden.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Ik heb zelf de PDP2444 en nadat ik alle proggies van hett cdtje erop had gezet deed hij het vanzelf in explorer van XP. Heb hetzelfde gedaan bij 2 vrienden en hetzelfde resultaat. Hij wordt gewoon herkend als een extra HD en ik gebruik hem ook zo.
Ik zou eens proberen alle proggies erop te zetten.

Suc6!!
Pagina: 1