Wie kan mij de drivers of een link geven waar ik de drivers van Maxtor 5000DV(200Gb) kan vinden? Op de maxtor site staan alleen XP drivers en Windows Me patch waar ik niks aan heb.
Zijn toch geen drivers voor nodig? Alleen voor die knop aan de voorkant. Gebruik je trouwens Windows 98 Second Edition?
IK gebruik windows 98 second edition. alleen onder Windows XP herkent hij de schijf! In apparaat beheer staat de schijf ook niet goed
Ook door de windows pathes en update herkend windows nog steeds niet de schijf heb je misschien niet gewoon de goede driver voor mij? Gewoon de 5000DV driver.
Er is geen driver nodig, Windows moet de schijf zowiezo herkennen. Anders mail even naar Maxtor support, misschien kunnen die het mailen.
Verwijderd
Even voor mijn informatie: onder Windows XP werkt de schijf WEL goed/vlekkeloos, maar onder Windows '98 niet?
Ik heb in ieder geval de tips van Shir gelezen, en denk dat je inderdaad een probleem hebt met het aansturen van USB2.0 onder 98SE.
Ik heb in ieder geval de tips van Shir gelezen, en denk dat je inderdaad een probleem hebt met het aansturen van USB2.0 onder 98SE.
Onder Windows Xp draait de schijf vlekkeloos. Ik gebruik de schijf onder windows 98 gewoon met de oude usb (1.1). Aangezien ik de cd kwijt ben waar de drivers opstaan. en de drivers niet op maxtor site staan. Ik heb ook alleen maar de drivers nodig van deze schijf(maxtor 5000DV)
Hmmm, nou, ik heb die Windows XP drivers gedownload en uit elkaar getrokken. Het lijkt of ze ook geschikt zijn voor Windows 98 SE. Probeer maar eens, op eigen risico.
Ik heb een maxtor 5000 le,zijn de drivers daar niet hetzelfde van??
[edit] ik heb net even gekeken op de cd,en daar staat alleen maar een universele usb en firewire driver op.Misschien kan je op de site wel even de ME driver d/l,dat is namelijk ook de win 9x familie,probeer t f dus.Mocht het niet lukken,geef f een reactie en an gooi ik die driver wel f over.
suc6
[edit] ik heb net even gekeken op de cd,en daar staat alleen maar een universele usb en firewire driver op.Misschien kan je op de site wel even de ME driver d/l,dat is namelijk ook de win 9x familie,probeer t f dus.Mocht het niet lukken,geef f een reactie en an gooi ik die driver wel f over.
suc6
[ Voor 70% gewijzigd door Corona op 21-05-2003 17:42 ]
Icq mij maar even dan.Ik ben er alleen vanavond niet,dus morgen??
Pagina: 1