Toon posts:

AMD of Intel? Ik weet het niet meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een klein probleempie. Ik weet niet welke laptop ik moet nemen! |:(

Welke zou het handigste zijn? Eentje met een AMD of eentje met een INTEL processor? Ik ben van plan nieuwe games ermee te spelen dus moet het een snelle zijn...

Ik heb een ASUS L3500D op het oog maar zit dus nog te twijfelen of ik niet beter een INTEL kan nemen...

Kan iemand mij helpen de beslissing te maken? Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 09:27 ]

Verwijderd

Ik denk dat dit topic snel dicht gaat. Zulke vragen kun je hier beter niet stellen. Ik zou zelf voor Intel gaan. Maar ik denk dat dit wel de nodig reacties opwekt.

Suc6

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit graag lezen eer je een topic opent B)

Edit: ik zie nu dat dit jouw eerste topic is, welkom op GoT :) Welnu, met dit topic toon je aan de [faq]Registratievoorwaarden[/] helemaal niet (goed?) tijdens je registratie te hebben doorgenomen. Want je hebt de FAQ/sticky van het probleem-gerelateerde subforum (hier dus B) ) niet doorgenomen voordat je dit topic opende. Dat is niet de bedoeling; lees deze voorwaarden alsnog door en dan in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte. Hiermee voorkom je dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Bedenk: je zit op Gathering of Tweakers, dan wordt van je verwacht dat je aan het Tweaker profiel voldoet. Het is hier namelijk geen Helpdesk voor non-Tweakers :z

[ Voor 88% gewijzigd door BalusC op 21-05-2003 09:33 ]

Dit topic is gesloten.