Toon posts:

exe maken voor kopieeren bestand/map

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je een bestand met zip inpakt kun je er een self extractor van maken met een doeldirectory, maar is het ook mogelijk om een bestandje en een map met één klik op de knop naar twee verschillende lokaties te kopieeren (uit te pakken).

Wat ik wil is een bestandje kopieeren naar c:\Documents and Settings\%user%\application data\microsoft\powerpoint en een map kopieeren naar c:\program files

en dat met één druk op de knop.

Het zou helemaal geweldig zijn als deze actie met een run-as uitgevoerd zou kunnen worden omdat de gebruikers beperkte rechten hebben en ze deze handeling zelf uit moeten kunnen voeren.

Weet iemand een progje om dit voor elkaar te krijgen.

Verwijderd

Je kunt in je zip-pakket toch gewoon Save full path info aanzetten? :?

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
ik weet er geen prog voor, en als het een map is weet ik ook ff niet hoe ik het zelf zou kunnen proggen voor je :/

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Kun je niet gewoon een batchfile ofzo maken met
code:
1
2
COPY bestandje.ext C:\Documents and Settings\%username%\application data\microsoft\powerpoint
COPY bestandje.ext C:\Program Files

Verwijderd

Neem het bstandje 2 maal op in je selfextracting exe file, en zet uitpakken naar origineel pad aan.

om met een progterm te spreken: cheesy, but it works.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

2 Maal hetzelfde bestand in een zip gaat niet werken imho, dan gaat ie zeuren over dubbele bestanden...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 08:47:
Neem het bstandje 2 maal op in je selfextracting exe file, en zet uitpakken naar origineel pad aan.

om met een progterm te spreken: cheesy, but it works.
Werkt dit geintje ook als je een bestandje naar de curent user kopieert?

Want het bestandje moet echt onder de user terecht komen anders werkt de nieuwe knop in Powerpoint niet, de lokatie is n.l. user afhankelijk.

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Klinkt meer als iets voor Wise Installer... (packagen van progs, met registry instellingen, mappen aanmaken, etc.!)

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Gentee is een programma waarmee je een installer kunt maken.
Pagina: 1