Echo-beeld op Samsung TV: probleem PLANO?

Pagina: 1
Acties:

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 10:35

DouweGNL

Ik ben tof.

Topicstarter
Goedenavond,

Heb sinds augustus 2002 een Samsung CW-21A83N televisie, een 55cm TV met volledig platte beeldbuis. Destijds in de winkel zorgvuldig bekeken, en hem meegenomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com.pl/produkty/img_produkty/cw21a83n_d.jpg

Na een week of twee, echter, begonnen me foutieve zaken in het beeld op te vallen: heb je bijvoorbeeld een donker scherm met daarin een licht element; loopt er vanaf dat lichte element een gekleurde waas naar de rechterkant van het scherm toe. Gruwelijk irritant als je een film aan het kijken bent, soms kun je nergens anders op letten.
TV teruggebracht naar de winkel waar ik hem gekocht had, prima allemaal, zou gerepareerd worden. Probleem is echter: nu ik de TV weer terug heb bestaat het probleem nog steeds.
Ben een beetje rond gaan kijken, en het valt me ineens op dat vrijwel alle Samsung TV's met PLANO beeldbuis dit probleem hebben...
Nu mijn vraag: kent iemand dit probleem? Weet iemand misschien een oplossing?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

mijn vader heeft dezelfde tv, maar het is mij niet opgevallen.
ik zal er morgen wel even op letten.

een probleem waar m'n vader wel last van heeft, is dat de boxen bij een luid (en dan niet heel luid) volume de behuizing laat resoneren. maar daaar heeft hij nauwelijks last van.

[ Voor 48% gewijzigd door job op 21-05-2003 01:19 ]