• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-01 22:44
hey, zit met een nogal groot probleem. Heb een ericsson t28s goedkoop kunnen overnemen.

Dus ik doe mn SIM van mn ouwe Siemens M35i (van postbank) erin.
(trouwens hoefde geen beveiliging ofzo te omzeilen, geen lock of puk code of weet ik veel, gwoon sim verplaatsen, en kon zo opstarte met mn siemens sim pincode..)

Situatieschets:

Ik wordt gebeld: ik hoor haast niks van de andere kant, geen stem, af en toe klein geluidje, andere kant hoort mij ook niet.

Ik bel zelf: hoor andere kant opnemen, en stem, maar andere kant hoort mij niet

Ik heb mezelf gebeld met mn huistelefoon, als ik dan praat in mn mobiel, hoor ikmezelf door mn mobiel praten, maar in mn huistelefoon hoor ik niks. Als ik in mn huistelefoon praat hoor ik dat ook niet in mn mobiel :(

Kan dus alleen ander horen als ik zelf bel, en kan zowiezo niet praten :S

Waar ligt dit aan? Plz help :(

[ Voor 11% gewijzigd door Thunk op 21-05-2003 00:01 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 17:05

Sick Nick

Drop the top!

Microfoontje dood of het klepje zit er half gaar op waardoor het geluid niet goed doorkomt ofzo. Dit zal wel de reden zijn dat ie zo goedkoop was ;)

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 17:32

klaaz

it's me!

Lijkt me simpel. Hij is defect. Goedkoop is in dit geval duurkoop lijkt het. Teruggeven en je geld terugvragen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je zou bijna denken dat die t28s defect is ... Heb je de telefoon ooit werkend gezien?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Ik hou het op: microfoon stuk en de rest van het toestel meer dood dan levend... heeft niks met je SIM te maken :)
Kat-in-ut-zakkie lijkt het dus...

edit:
/spuit 11 @ slaaptempo :/

[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 21-05-2003 00:04 ]

• Thunk
:(
d8 maybe is t beveiliging ofzo of moet ik me firmware flashen :( maarja als jullie t defect bestempelen zal t wel zo zijn ;<

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-02 16:04
Nee ik heb laatst ook een oude t28s voor een prikkie gekocht, en die is ook een beetje doof en hij praat ook niet meer zo hard, dus ik denk dat je er niet veel meer mee kunt!! Gewoon als extra backuptelefoon houden, doe ik ook :) !

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
Deed ie het met die andere SIM wel dan?

• Thunk
geen idee ja is gwoon van goeie vriend hoor volgens mij dee die het gwoon
Pagina: 1