...
[ Voor 99% gewijzigd door Meastro1983 op 29-11-2021 12:26 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Meastro1983 op 29-11-2021 12:26 ]
Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...
Zou je dat misschien willen toelichten? Je wekt nu de indruk dat jij iets weet wat wij niet weten... Ik ben zeer benieuwd naar je negatieve ervaringen met WinAmp 3.0 en XPMNECMotU schreef op 20 May 2003 @ 23:46:
Tja, winamp 3... dan vraag je om problemen... verder kan ik je niet helpen, sorry
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
zeg dan nietsMNECMotU schreef op 20 mei 2003 @ 23:46:
Tja, winamp 3... dan vraag je om problemen... verder kan ik je niet helpen, sorry
weet iemand nog een leuke signature?
[ Voor 31% gewijzigd door EaS op 20-05-2003 23:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Kan me voorstellen dat je niet ver komt met die systeemherstel van windows.daarkomt bij, dat je om zown knulligheidje ook geen systeem herinstallatie gaat uitvoeren, lijkt me..Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 23:53:
windows cd erin en systeemherstel? vorig checkpoint terugzetten? ga eerst zelf maar eens wat proberen
[ Voor 18% gewijzigd door Tobiaz op 21-05-2003 00:01 ]
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Copyright and left by SED...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Die themes staan nog gewoon op mn hdd...Luna is het idd...DeMoN schreef op 21 mei 2003 @ 10:04:
Zit hij ook niet meer in de mappen die de XP Themes bevatten? Luna is het dacht ik. Misschien dat iemand hier als jij ze daar gewoon niet meer hebt jou ff die Themes kan sturen en klaar.