Ik ben bezig met het aanschaffen van een nieuwe pc en nu ben ik bezig met het uitkiezen van de kast. Ik wil nu eens wat anders dan mijn standaard A-Open kast waar niks moois aan te zien is.
Mijn keus is gevallen op de volgende kasten:
- Thermaltake Xaser II 6000A+ Silver met Big Window

- Thermaltake Xaser II 5000A+ Zwart met Big Window

- Antec +V1000 AMG

en tussen deze 2 voedingen twijfel ik:
- Levicom Silent PSU 350 Watt Dual Blue Led Fans

(maar dan met maar 1 ventilator)
- Coba 400Watt Dual fan 3-color LED

Ik vind het hele mooie voedingen (of is het voedings), noujah ik noem het gewoon stroomvoorzieningsapparaten, maar welke van deze is eigenlijk beter?
Bij de behuizingen twijfel ik nog meer. Ik vind die Thermaltake kasten heel mooi (zitten er standaard ventilatoren bijgeleverd? Maar die Antec mag er ook wezen. Het gaat me op dit moment om de uitstraling van de kast. Kunnen jullie mij misschien op weg helpen met tips en argumenten?
Mijn keus is gevallen op de volgende kasten:
- Thermaltake Xaser II 6000A+ Silver met Big Window

- Thermaltake Xaser II 5000A+ Zwart met Big Window

- Antec +V1000 AMG

en tussen deze 2 voedingen twijfel ik:
- Levicom Silent PSU 350 Watt Dual Blue Led Fans

(maar dan met maar 1 ventilator)
- Coba 400Watt Dual fan 3-color LED

Ik vind het hele mooie voedingen (of is het voedings), noujah ik noem het gewoon stroomvoorzieningsapparaten, maar welke van deze is eigenlijk beter?
Bij de behuizingen twijfel ik nog meer. Ik vind die Thermaltake kasten heel mooi (zitten er standaard ventilatoren bijgeleverd? Maar die Antec mag er ook wezen. Het gaat me op dit moment om de uitstraling van de kast. Kunnen jullie mij misschien op weg helpen met tips en argumenten?