[Behuizing] Twijfel tussen behuizingen....

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik ben bezig met het aanschaffen van een nieuwe pc en nu ben ik bezig met het uitkiezen van de kast. Ik wil nu eens wat anders dan mijn standaard A-Open kast waar niks moois aan te zien is.

Mijn keus is gevallen op de volgende kasten:

- Thermaltake Xaser II 6000A+ Silver met Big Window
Afbeeldingslocatie: http://www.perfectsystems.nl/image/producten/39527-big.jpg
- Thermaltake Xaser II 5000A+ Zwart met Big Window
Afbeeldingslocatie: http://www.perfectsystems.nl/image/producten/39530-big.jpg
- Antec +V1000 AMG
Afbeeldingslocatie: http://www.perfectsystems.nl/image/producten/40544-big.jpg

en tussen deze 2 voedingen twijfel ik:

- Levicom Silent PSU 350 Watt Dual Blue Led Fans
Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/webshop/assets/big/levicom_silent_blueled.jpg
(maar dan met maar 1 ventilator)
- Coba 400Watt Dual fan 3-color LED
Afbeeldingslocatie: http://www.miqro.nl/images/product/voed3color.jpg

Ik vind het hele mooie voedingen (of is het voedings), noujah ik noem het gewoon stroomvoorzieningsapparaten, maar welke van deze is eigenlijk beter?

Bij de behuizingen twijfel ik nog meer. Ik vind die Thermaltake kasten heel mooi (zitten er standaard ventilatoren bijgeleverd? Maar die Antec mag er ook wezen. Het gaat me op dit moment om de uitstraling van de kast. Kunnen jullie mij misschien op weg helpen met tips en argumenten?

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-07 13:10
past volgens mij eerder bij casemodding...

1 ding is zeker bij de cases, allemaal verkrachte chieftecs

[ Voor 43% gewijzigd door PeGys op 20-05-2003 23:18 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Dit is weer een topic over smaak, niet echt nuttig en meer CME.
De voedingen kan je het beste ff voor googlen hoe de 5v en 12v lijntjes zijn bij extreme load. Succes.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 23:20 . Reden: ow shot CME heet dat tegenwoordig he? ]

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 16:20

Goku33

Ownage!

Ik zie ook niet echt in wat dit met overclocking/cooling te maken heeft...

• The Dolf
  • Niet online
PeGys schreef op 20 May 2003 @ 23:16:
past volgens mij eerder bij casemodding...

1 ding is zeker bij de cases, allemaal verkrachte chieftecs
Een premod kast kopen is zeer zeker geen casemodding. Ik vind het zelfs een belediging

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Binnetie
ik heb het 1 ander gezocht hier op GoT en kwam met de meeste vragen in dit deel van het forum uit....

• PeGys
nuja, het blijven verneukte chieftecs

Verwijderd

he be creative!! en maak van je AOpen kast iets moois!! is echt wel te doen hoor, en is leuker om te doen dan zo'n pre-modded case te kopen

• Binnetie
Ja ik zag ook al dat ze heel veel op de chieftecs lijken! Maar heeft iemand al een argument waarom ik perse die moet nemen?

• Binnetie
Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 23:27:
he be creative!! en maak van je AOpen kast iets moois!! is echt wel te doen hoor, en is leuker om te doen dan zo'n pre-modded case te kopen
Dat ga ik ook doen... ik ben zelf niet zo handig daarin maar een aantal klasgenoten willen het maar wat graag voor mij doen.... Die mogen ze lekker "verkloten" :9

Verwijderd

Als ik zou moeten kiezen... Die Antec. Het raampje is een stuk beter geplaats, je ziet geen 5,25 of 3,5" bays wat wel zo mooi is. Maar zoals al eerder gezegd, het is je eigen smaak.

• PeGys
Thermaltake, Antec, Alienware etc kopen chieftec cases en knutselen er wat mee. Koop ik liever een echte, 100% pure chieftec en pruts ik er zelf aan.

Verwijderd

DOC > OH

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:32
Niet iedereen heeft zin om zijn case te gaan verbouwen denk daar maar eens aan :P

verder zijn dit allemaal goede kasten de kwaliteit zal onderling niet veel verschilen
persoonlijk vind ik deze de beste en de mooiste keuze:Thermaltake Xaser II 6000A+ Silver met Big Window ,maarja smaken verschillen de keuze is aan jouw welke kast je het mooist vind en voor jouw de gunstigste specs heeft.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• PeGys
Da_Drake schreef op 21 mei 2003 @ 01:04:
Niet iedereen heeft zin om zijn case te gaan verbouwen denk daar maar eens aan :P

verder zijn dit allemaal goede kasten de kwaliteit zal onderling niet veel verschilen
persoonlijk vind ik deze de beste en de mooiste keuze:Thermaltake Xaser II 6000A+ Silver met Big Window ,maarja smaken verschillen de keuze is aan jouw welke kast je het mooist vind en voor jouw de gunstigste specs heeft.
inderdaad, denk dat er bij de Xaser ook een paar fans worden bijgeleverd.
Ik zie persoonlijk liever de Antec kast maar niets gaat boven de standard chieftec.

Zolang je maar niet voor de Xaser III gaat. Ook al heb je window, ge ziet nog geen steek en met de standard meegeleverde fans is het een lawaaimachiene.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Heb je al naar de Antec voedingen gekeken?
True blue 480 is een mooie voeding. Stil ding, 2 led fans en nog een 480W ook

Maar zoals anderen hier al hebben gezegd gaat er niets boven een orginele chieftec. Die Antec is van binnen precies hetzelfde als de chieftec alleen de voorkant verschilt 5% ofzo. Ik ga binnenkort ook een nieuwe kast halen en dat wordt zeker weten een zwarte Chieftec bigtower

Assume there are no rules and it's one big free for all

• PeGys
Alpha-sphere schreef op 21 May 2003 @ 01:38:
Heb je al naar de Antec voedingen gekeken?
True blue 480 is een mooie voeding. Stil ding, 2 led fans en nog een 480W ook

Maar zoals anderen hier al hebben gezegd gaat er niets boven een orginele chieftec. Die Antec is van binnen precies hetzelfde als de chieftec alleen de voorkant verschilt 5% ofzo. Ik ga binnenkort ook een nieuwe kast halen en dat wordt zeker weten een zwarte Chieftec bigtower
Denk idd ook dat je beter bent met een True Blue antec voeding als je een voeding wilt met blue led fans. Je kan natuurlijk ook een krachtigere voeding zoeken die gebruikt maakt van 2/3 pin connectors voor fans en er zelf led fans in steken in de kleur die je maar wil maar dan gooi je wel je garantie weg.
Dit 2e heb ik zelf gedaan met men Q-Tec 400 Watt Dual Fan gold, 2 coolermaster blue led fans maar maakt teveel lawaai dus maar 2 papst fans in gestoken) maar Q-Tec voedingen zijn zooooooo slecht.

Ben zelf voor de Vantec VAN-520A Stealt 520 Watt effectief/620 Watt peak triple christal fan voeding gegaan.

• Binnetie
Nog een vraagje op de voedingen zie je bovenop een ventilator... wanneer je 1 van deze voedingen in een kast monteert. Komt de ventitlator dan naar boven of beneden in de kast te zitten? Mocht hij naar boven gericht staan hebben deze kasten dan genoeg ruimte voor die ventilator?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09

LopeZ

Too much is never enough

Wij kunnen niet bepalen wat JIJ mooi vindt, dat is dus geheel aan jezelf, bekijk eens reviews en lees wat ze ervan vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.