Toon posts:

ALDI PIII 450 modem driver XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een modem driver voor windows XP voor een Aldi PIII 450. Modem wordt herkend als Bestware modem als ik me niet vergis, maar werkt vervolgens gewoon niet.

Hoop dat iemand kan helpen.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

kast open schroeven , modem eruit en fcc nummer intikken bij google of een driver-site, werkt vaak feilloos.

Verwijderd

Topicstarter
Alleen jammer dat de kast bij mijn schoonouders staat en ik daar pas morgenavond weer kom, zou graag dan een drivertje meenemen zodat ze in ieder geval weer op internet kunnen om op zoek te gaan naar andere ontbrekende drivers.

Gaat dat niet lukken dan is dit dus wel de oplossing.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 23:18:
Alleen jammer dat de kast bij mijn schoonouders staat en ik daar pas morgenavond weer kom, zou graag dan een drivertje meenemen zodat ze in ieder geval weer op internet kunnen om op zoek te gaan naar andere ontbrekende drivers.

Gaat dat niet lukken dan is dit dus wel de oplossing.
Ik mag aannemen dat je wel ongeveer kunt begrijpen dat je hier echt niet de juiste driver krijgt aangeboden, of wel :? :), beetje weinig info , vandaar.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, als je het type nummer niet weet kun je er ook moeilijk een driver voor vinden.
dus toch even openschroeven :)

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 19:05
Kijk anders eens bij medion? Weet niet of ze voor XP zijn....
http://download.medion.de...ex.php?id=19&name=Modems#

Verwijderd

Topicstarter
Hoopte er eigenlijk op dat anderen hetzelfde probleem zijn tegengekomen. Neem aan dat in alle aldi PIII 450 machines dezelfde modem zit en dat er dus misschien mensen zijn die zo weten welke driver het is of welke modem.
Pagina: 1