Toon posts:

Make Bootable CompactFlashcard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Medion Titanium MD 8008 wordt geleverd met een aantal cardreaders. Op de bijgeleverde Tools-cd staat het programma MkBoot om de verschillende cards bootable te maken. Nu heb ik nog een 8 MB CompactFlash card over die ik daarvoor wil gebruiken. Deze card wordt prima herkend door het programma maar nadat ik op de knop Start drukt krijg ik halverwege de actie de melding:

"Write boot data error, If your flash card is write-protected, please unlock write-protected then click retry button"

Ik heb geen idee hoe ik de card unlock, en vanuit WinXP is het wel mogelijk om te schrijven naar de card en ook om deze te formateren.

Heeft een andere eigenaar van de Titanium betere ervaringen met bootable compactflash ??

Zoja, heb je dan een tip voor mij waarmee ik verder kan ??

Configuratie
- Medion Titanium
- WinXP Pro
- Norton Anti Virus 2002

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een suggestie ?? Via google en de search kan ik hier niets over vinden. En er zijn ook geen oudere of nieuwere versies van MkBoot te vinden. :(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 17:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand met een Medion Titanium computer proberen of het op zijn of haar computer wel werkt ?? Dit is voor mij en alle andere Titanium bezitters vrij belangrijk omdat er standaard geen floppy drive in het systeem zit.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
dit is een aardig oud topic, maar ik heb het zelfde probleem met de Medion 8080XL... dus ik dacht ik reply nog ff... vast niet erg?

is er intussen al iemand achter hoe het wel moet?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
anyone?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.