Toon posts:

[js/vb] meerder script talen in 1 file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een script wat bestaat uit een deel javascript, een deel vbscript en weer een deel javascript. (flash detectie). Dat wil ik script wil ik zo makkelijk mogelijk includen, ik heb nu:

<script src="deel1.js"></script>
<script src="deel2.vb" language="vbscript" type="text/vbscript"></script>
<script src="deel3.js"></script>

Is het mogelijk om op een of andere manier de drie bestanden tot 1 samen te voegen?

Verwijderd

Ik weet niet of het mogelijk is om er 1 bestand van te maken omdat het om verschillende talen gaat, maar je zou in ieder geval in de inhoud van deel1.js kunnen samenvoegen met deel3.js en deze kunnen includen..

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:32

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Aangezien type een required attribute is van de script tag, lijkt het mij onmogelijk om meerdere talen in 1 script tag te vangen. Een workaround zou ik ook niet weten, tenzij server-side, met SSI, of een include in PHP of ASP.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Is het mogelijk om op een of andere manier de drie bestanden tot 1 samen te voegen?
Welke extensie zou je het dan moeten geven? 8)7

Zoals GrimaceODespair ook al zegt lijkt me de enige mogelijkheid om dit te realiseren gebruik te maken van SSI :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:32

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

DeverauX schreef op 21 May 2003 @ 07:37:
Welke extensie zou je het dan moeten geven? 8)7
Bestandsextensie heeft niet zoveel te maken met de inhoud van het bestand, dus je mag die js files evengoed de vb extensie geven.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Zoals reeds door GrimaceODespair is gezegd, het is niet mogelijk om verschillende scripting languages te combineren in 1 bestand. Zie hier de uitleg van W3 hoe het zit met het SCRIPT element.

Er is overigens wel een manier om allen te combineren in 1 bestand, maar dan werk je niet meer met externe scripting bestanden, maar plaats je alles gewoon in het .html bestand.

[ Voor 1% gewijzigd door Woudloper op 21-05-2003 08:11 . Reden: spatie toegevoegd ]

Pagina: 1