Eyzz tweakers... ik heb een probleempje!! Nadat ik de nieuwe ATI drivers voor mijn 3-d kaart had geïnstalleerd (catalyst 3.4) , en ik vervolgens mijn pc opnieuw opstarte kon ik eerst niet in windows komen. Toen ben ik in de veilige modus gegaan en heb ik de drivers (control panel & display driver) weer uninstalled. Als ik dan weer windows normaal opstart en ik ben er goed en wel in dan geeft ie een blauw scherm. Hierin staat iets over "fysiek geheugendump". Ik hoop dat iemand weet wat ik kan doen om dit te verhelpen want ik heb geprobeerd wat ik wist (niet veel) Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Daar hebben we nou een hele mooie Guide voor 
Windows XP en 2000 BSOD guide
Staat toch echt bijna bovenaan in de lijst, niet te missen (tenzij je nooit leest)
Veel suc6
Windows XP en 2000 BSOD guide
Staat toch echt bijna bovenaan in de lijst, niet te missen (tenzij je nooit leest)
Veel suc6
[ Voor 27% gewijzigd door alt-92 op 20-05-2003 22:43 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Een fysieke geheugendump hoeft niets te maken te hebben met je geheugen hoor, volg de link die \32 geeft 
edit: @ momania:
edit: @ momania:
offtopic:
ik weet van die /, drukte de verkeerde knop

ik weet van die /, drukte de verkeerde knop
[ Voor 36% gewijzigd door Glashelder op 20-05-2003 22:46 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Hij dumpt de inhoud van het geheugen omdat iets een foutmelding geeft. Ik raad je dan ook aan om de link die alt-9232 (sorry
) geeft even te lezen
dual-zip schreef op 20 May 2003 @ 22:43:
Een fysieke geheugendump hoeft niets te maken te hebben met je geheugen hoor, volg de link die \ geeft
offtopic:
Hij heet \32 hoor
En je had er dus eerst een / staan
Hij heet \32 hoor
En je had er dus eerst een / staan
[ Voor 9% gewijzigd door momania op 20-05-2003 22:45 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*