Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antec SX630: is da wa??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een nieuw kastje, en ik heb mijn oog laten vallen op de antec SX630. Nou wil ik weten of dit wel zo'n goeie is.
Hij moet namelijk wel een beetje STIL zijn (!) en daarnaast wil ik hem later kunnen uitbereiden met een watercooling en een baybus (die nog wel ontworpen moet worden....). EVT wil ik er nog een raam in zetten, maar dat is nog niet zo zeker.

Zijn er ervaringen met deze kast of weet iemand een betere keus voor ong. 100 euro's.... :9

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Heb je al gezocht naar wat reviews? De Antec's zijn vrijwel gelijk aan de Chieftec dus relatief eenvoudig uit te vinden.

Ik als Chieftec-eigenaar heb geen klachten en kan je dit merk van harte aanbevelen en zo zal iedereen zijn eigen mening geven.

[ Voor 37% gewijzigd door Guardian Angel op 20-05-2003 22:25 ]

ARME AOW’er

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
wat ik de beste kast vind voor 100€ :
Aopen H700A (voor de space)
of
Aopen H600B (als een iets kleinere ook goed is, en meer voor de looks gaat)

[ Voor 1% gewijzigd door ixl85 op 20-05-2003 22:25 . Reden: typo ]

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 15:47
Ja hoor is best wel een mooie kast kijk ook naar de plusview die is ook wel gaaf.

en als je een stillere kast wil zou ik voor de sonata gaan als ik jou was

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 20 May 2003 @ 22:24:
Heb je al gezocht naar wat reviews? De Antec's zijn vrijwel gelijk aan de Chieftec dus relatief eenvoudig uit te vinden.

Ik als Chieftec-eigenaar heb geen klachten en kan je dit merk van harte aanbevelen en zo zal iedereen zijn eigen mening geven.
is tie ook stil?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoek maar een paar reviews ofzo, "is da wa?" is geen vraag die hier past. Hoe stil je case is hangt omho alleen maar af van wat je erin hangt, niet zozeer van de case.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.