AD/DNS ja :D! Leuke is, heb me 70-210 exam al halfjaar geleden gedaan en nu gingen we verder met 70-215 en ik vind het steeds interessanter worden, jammer dat die leraren er niks vanaf weten, want die kunnen me dus ook niet uitleggen hoe het op te lossen valt, dat is echt niet normaal! Als je ook dingen vraagt die wat moeilijker zijn (ookal komen ze uit het boek), dan weten ze helemaal niet veel... 70-210 schoolexam had ik 9 voor, en 70-215 heb ik over 2 weken, es kijken wat ik daarvoor haal 
Dus ik ben ook eigenlijk MCP (heb ook me official M$ exam gehaalt).
BTW het probleem is dus nu weg... Nou zit ik alleen dus nog ff met dat ik geen computers zie onder netwerkomgeving, zo ook niet onder mijn client (WinXP) de ActiveDirectory. Of is het knopje links Zoeken in Active Directory de vervanger van het icoontje Active Directory?
Dus ik ben ook eigenlijk MCP (heb ook me official M$ exam gehaalt).
BTW het probleem is dus nu weg... Nou zit ik alleen dus nog ff met dat ik geen computers zie onder netwerkomgeving, zo ook niet onder mijn client (WinXP) de ActiveDirectory. Of is het knopje links Zoeken in Active Directory de vervanger van het icoontje Active Directory?
[ Voor 56% gewijzigd door SuB-Gold op 24-05-2003 15:57 ]