ik heb zojuist in Outlook xp een Attachment gekregen van een klasgenoot, het is een MDB bedand van Microsoft Acces, nu kan ik het niet openen want Outlook heeft het geblockeerd vanwege die virus dingen enzo, maar hoe kan ik hem nu toch gaan lezen want ik moet echt dat Attachment bestand hebben, het is voor school, dus weet iemand hoe ik hem toch kan openen op een 1 of andere manier,
Verwijderd
gewoon ff op forward klikken :-)
hij attached 'm dan aan de geforwarde mail en van daar kun je 'm wel openen.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 21:34 ]
dat wil niet lukken, hij attached hem dan volgens mij niet of ik doe dan iets verkeerd
Verwijderd
tja, dan kun je het ook gewoon uitzetten dat ie 'm niet laat openen
options > tabblad security
daar moet je als het goed is een vinkje uit kunnen zetten die er nu voor zorgt dat ie die attachment niet laat openen
options > tabblad security
daar moet je als het goed is een vinkje uit kunnen zetten die er nu voor zorgt dat ie die attachment niet laat openen
Laat je klasgenoot het nog eens sturen, maar verander de extensie. Ik had laatst hetzelfde met een klant. Er is misschien een andere manier (dat van forwarden wist ik niet, maar is een goed idee), maar daar ik mijn klant aan de telefoon had, was het 5 seconden werk om die extensie even te veranderen en het opnieuw te emailen.
<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>
Volgende staat overigens gewoon in de FAQ, alleen dient de regel ietwat aangepast te worden. Sla de volgende regels in kladblok op als outlook.reg en dubbelklik hierop. Windows zal vragen of de gegevens aan het register toegevoegd moeten worden. Bevestig dit, en dan zou het opgelost moeten zijn 
het verschil met wat erin de faq staat is dat deze alleen geschikt is voor exacutables en swf bestanden, en waarbij die laatste voor Flash movies gebruikt wordt. Als je meer extensies wilt toevoegen, moet je deze toevoegen achter de regel "Level1Remove"="mdb;hier andere extensie". Vergeet ze niet te scheiden door een punt komma.REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
"Level1Remove"="mdb"
[ Voor 31% gewijzigd door Glashelder op 20-05-2003 21:45 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Héé, dat vind ik wel een handige oplossing, die kende ik nog niet!Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 21:34:
gewoon ff op forward klikken :-)
Verwijderd
tja...ik heb thuis hetzelfde probleem op een win2000 met outlook 6
maar als ik de mail forward dan krijg ik gewoon onder de to, cc, bcc een veldje attach: met daarbij de attachment(s) die aan de mail zat(en)
en als je die rechtsklikt of dubbelklikt kun je ze saven/openen
works for me...
maar als ik de mail forward dan krijg ik gewoon onder de to, cc, bcc een veldje attach: met daarbij de attachment(s) die aan de mail zat(en)
works for me...
onder outlook express heb je gewoon een optie bij 'security settings' om attachments te deblockerenVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 21:47:
tja...ik heb thuis hetzelfde probleem op een win2000 met outlook 6
works for me...
staat ook gewoon onder F1 trouwens... wel erg triest als je het op zon omslachtigte manier moet doen
A wise man's life is based around fuck you
zie voor een mooie tool
http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm
Werkt op Outlook 2000 sp3 , Outlook XP en outlook 2003
Heb ik allemaal getest.
http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm
Werkt op Outlook 2000 sp3 , Outlook XP en outlook 2003
Heb ik allemaal getest.
[ Voor 39% gewijzigd door bolke op 20-05-2003 21:52 ]
Om alle attachments te kunnen openen/opslaan, maak dan een .reg bestandje aan met de volgende gegevens en dubbelklik het bestandje om de gegevens in het register door te voeren....:
REGEDIT4
"Level1Remove"="ade;adp;asx;bas;bat;chm;cmd;com;cpl;crt;exe;hlp;hta;inf;ins;isp;js;jse;lnk;mda;mdb;mde;mdz;msc;msi;msp;mst;pcd;pif;prf;reg;scf;scr;sct;shb;shs;url;vb;vbe;vbs;wsc;wsf;wsh"
REGEDIT4
"Level1Remove"="ade;adp;asx;bas;bat;chm;cmd;com;cpl;crt;exe;hlp;hta;inf;ins;isp;js;jse;lnk;mda;mdb;mde;mdz;msc;msi;msp;mst;pcd;pif;prf;reg;scf;scr;sct;shb;shs;url;vb;vbe;vbs;wsc;wsf;wsh"
We have just one world, but we live in different ones...
je verneukt de layoutNulnulnix schreef op 20 mei 2003 @ 21:55:
Wel de nodige voorzichtigheid in acht nemen![]()
Gebruik alleen de opties die je nodig hebt!
en je mag je post ook editten ipv een nieuwe posten..
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
dat zei ik dus al...maarja, als dat om 1 of andere reden niet wil werken is het altijd handig om achter de hand te hebbenzwelgje schreef op 20 mei 2003 @ 21:49:
[...]
onder outlook express heb je gewoon een optie bij 'security settings' om attachments te deblockeren
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()