PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Verwijderd
Je kan daarvoor kant-en-klare schakelaartjes kopen, maar ook gewoon zelf een weerstandje solderen.
Weet je echter ZEKER dat het je hdd is? een herrie makende HDD is namelijk niet gezond. Dit verschijnsel is echter wel bekent met koelers. Die slijten, en gaan "ratelen". Als in: rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... u get the point
Ik zou nog ff goed kijken of het geen versleten fan is. Dat is iets waarschijnlijker.
Weet je echter ZEKER dat het je hdd is? een herrie makende HDD is namelijk niet gezond. Dit verschijnsel is echter wel bekent met koelers. Die slijten, en gaan "ratelen". Als in: rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... u get the point
Ik zou nog ff goed kijken of het geen versleten fan is. Dat is iets waarschijnlijker.
Hoe maak ik 7V... Dat hoort ten eerste niet in OM, en ten tweede kun je dat echt met de search vinden. Pak een molex, gebruik geel als plus en rood als min (12V - 5V = 7V). Voor 5V ga je maar lekker zoeken, maar met een beetje gezond verstand moet je dat toch zelf kunnen verzinnen 
/basic...
/basic...
[ Voor 24% gewijzigd door Mentalist op 20-05-2003 21:25 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()