Wie kan mij uitleggen hoe dit het beste gedaan kan worden in dreamweaver of een link geven? Ik wil dus een e-commerce website met een koppeling naar een access database. Gebruikers kunnen daan een naam etc invullen, product kiezen en de prijs zien. Is er ergens een optie hiervoor, want ik kom er niet uit !
Verwijderd
Een e-commerce website kun je echt niet maken door een "vinkje" in Dreamweaver te zetten! Ik zou eerst maar eens wat meer vooronderzoek doen en je bevindingen hier posten.
Dit is echt een beetje te vaag om zoiets in P&W te posten.
E-commerce applicaties bouwen is ook iets heel complex. Je zult met veel dingen rekening moeten houden, en dat zijn dingen die je niet in 1 2 3 leert.
Het is ook niet zo dat je dat eenvoudig kunt doen. Ik stel voor dat je op internet een paar tutorials zoekt of in de boekhandel een goed boek koopt.
E-commerce applicaties bouwen is ook iets heel complex. Je zult met veel dingen rekening moeten houden, en dat zijn dingen die je niet in 1 2 3 leert.
Het is ook niet zo dat je dat eenvoudig kunt doen. Ik stel voor dat je op internet een paar tutorials zoekt of in de boekhandel een goed boek koopt.
[ Voor 28% gewijzigd door whoami op 20-05-2003 20:55 ]
https://fgheysels.github.io/
Dit topic is gesloten.
![]()