Programma voor verwijderen dubbele MP3's

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar en programma die al mijn dubbele MP3's verwijderd of aangeeft dat ze dubbel zijn. Ik heb namelijk erg veel mappen en het is voor mij niet handmatig te doen. Ik ben uiteraard al op zoek geweest, maar niets kunnen vinden...

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-01 09:47
TB schreef op 20 May 2003 @ 20:01:
Ik ben al een tijdje op zoek naar en programma die al mijn dubbele MP3's verwijderd of aangeeft dat ze dubbel zijn. Ik heb namelijk erg veel mappen en het is voor mij niet handmatig te doen. Ik ben uiteraard al op zoek geweest, maar niets kunnen vinden...
same here
42 GB MP3's kan wel een par dubbele bevatten

[ Voor 7% gewijzigd door PeGys op 20-05-2003 20:18 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 22:20
da zoek ik ook heb namelijk een bestadn van 20GB door lans enzo maar daar sluipen dus wel wat dubbelen tussen! iemand ?

• Emdicy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
The GodFather heeft een functie om dubbele mp3s te vinden.

"Find duplicate files using smart and aggressive detection"

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 11:54

Glabbeek

Dat dus.

Ik gebruik ID3-TagIT, dat eigenlijk bedoeld is om ID-tags aan de MP3's te geven of ze te wijzigen. Je kan ook lijsten krijgen met alle MP3's in een bepaalde directory of desnoods inclusief alle subdirs, wanneer je dat sorteert kan je de dubbele er zo uit filteren. Je zien namelijk ook alle tags. Het programma is cardware, dus kost het alleen maar een postzegel voor een kaart naar Duitsland :)

En zo is het maar net.