Ik werd gisteren plotseling zo ongeveer ontvoerd toen ik bij kennissen was door iemand die een probleem met haar computer had. Ze had eigenlijk twee problemen waarvan ik er al een heb opgelost. Het probleem waar het hier om gaat gaat als volgt:
Steeds als ze haar spiksplinternieuwe pc met windows xp opstart duurt het zo'n 8 a 10 keer zolang als de tijd die een normale computer nodig zou hebben om op te starten. Als dan eindelijk Windows opstart krijgt ze een scherm te zien met:
============================
Object: FileSystem Object
Activiteit: DeleteFile
De computer is stopgezet. Wilt u iets doen met dit script? (of zoiets dergelijks)
Bestand: msoobe.exe
Acties: (keuzemenu)
- Script stoppen
- activiteit 1 keer toestaan
- script 1 keer toestaan
- script autoriseren
wat is dit en wat kan ik ertegen doen.
Ik heb de search al gebruikt maar overal is de vraag over msoobe: Hoe kan ik WinXP activeren of zoiets.
Ik zou haar graag willen helpen want ik krijg nog iets van haar (niks HK-achtig iets hoor) als ik dat kan verhelpen dus...
Steeds als ze haar spiksplinternieuwe pc met windows xp opstart duurt het zo'n 8 a 10 keer zolang als de tijd die een normale computer nodig zou hebben om op te starten. Als dan eindelijk Windows opstart krijgt ze een scherm te zien met:
Object: FileSystem Object
Activiteit: DeleteFile
De computer is stopgezet. Wilt u iets doen met dit script? (of zoiets dergelijks)
Bestand: msoobe.exe
Acties: (keuzemenu)
- Script stoppen
- activiteit 1 keer toestaan
- script 1 keer toestaan
- script autoriseren
wat is dit en wat kan ik ertegen doen.
Ik heb de search al gebruikt maar overal is de vraag over msoobe: Hoe kan ik WinXP activeren of zoiets.
Ik zou haar graag willen helpen want ik krijg nog iets van haar (niks HK-achtig iets hoor) als ik dat kan verhelpen dus...
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::