{P4 titan bord] met sd-ram, upograde zivoll?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb een gigabyte P4 titan moederbord. Nou heb ik begrepen dat het maximaal 400 fsb aankan.

Mijn vraag is wat is de snelste processor met een 400mhz FSB? De 2,6ghz toch?

Mijn vraag: is een upgrade zinvol voor mijn computer daar ik al het trage SD-Ram gebruik en nu al een 2ghz processor heb?

Ik gebuik wel een Ati Radeon 9700 pro, dus wat zou het schelen in FPS bij bijvoorbeeld UT2003?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 23:13

4VAlien

Intarweb!

SD RAM moederbord ?? weet je zeker dat het niet ddr is? een SDRAM bord zou ik niet meer upgraden, veel meer performance winst met een normaal DDR bord ..
Die 9700 Pro heeft namelijk veel meer aan meer bandbreedte naar je geheugen dan aan een snellere processor

[ Voor 27% gewijzigd door 4VAlien op 20-05-2003 18:56 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Met upgradevragen kun je hier het beste terecht: "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 5 Daarom doe ik deze ook dicht. Ik wil je wel als tip meegeven dat je naar de bottleneck van je systeem moet kijken als je wilt upgraden en dat is in dit geval _niet_ de cpu maar de combo moederbord/geheugen (mits het écht een SDR-SDRAM bord is). Een 2GHz P4, en zeker de snelleren, komt pas goed uit de verf als 'ie genoeg bandbreedte ter beschikking heeft en PC133 levert dat _niet_. Ga dus liever eerst voor een ander bord plus geheugen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.