Met geen mogelijkheid kan ik unreal tournament lekker laten lopen met de radeon 9500. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? drivers/instellingen??
nieuwste drivers 
directx 9.0a
mobo drivers
nieuwste patch
snelste Radeon 9500 voor spellen
dubbel dus
directx 9.0a
mobo drivers
nieuwste patch
snelste Radeon 9500 voor spellen
dubbel dus
[ Voor 35% gewijzigd door chucky666 op 20-05-2003 18:49 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
nieuwste drivers werken niet goed, UT schokt, directx9.0a heeft geen zin... mobo drivers zijn de laatste
Zoals chucky666 al duidelijk probeert te maken: je bent nogal vaag. Je systeem is snel zat, maar je verteld eigenlijk niks. Wat is er aan de hand? Heb je een lage framerate? Zo ja, hoe laag? Loopt het gewoon niet vloeiend? Hoe speel je het spel nu? Wat heb je al geprobeerd?
Waarom staat er een R9700 in je sig als je het over een R9500 hebt? En zo kan ik nog wel even doorgaan met vragen stellen
Waarom staat er een R9700 in je sig als je het over een R9500 hebt? En zo kan ik nog wel even doorgaan met vragen stellen
The devil is in the details.
komt ie:
Ik help een vriend met een radeon 9500, deze heeft de volgende pc:
2400XP
ECSK7S5a
500mb DDR
Radeon 9500
driver versie:
Laatste gedowned en installed catalyst
Hij wil spelen:
Unreal Tournament
High detail
Problemen: UT schokt, lijkt door alles heen te schieten, vierkantjes in beeld
Zijn internet instellingen zijn prima in orde, deze heb ik gecontroleerd al bij hem. UT staat op cable, en hij heeft ook een cable verbinding (kabelmodem)...
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is
Ik help een vriend met een radeon 9500, deze heeft de volgende pc:
2400XP
ECSK7S5a
500mb DDR
Radeon 9500
driver versie:
Laatste gedowned en installed catalyst
Hij wil spelen:
Unreal Tournament
High detail
Problemen: UT schokt, lijkt door alles heen te schieten, vierkantjes in beeld
Zijn internet instellingen zijn prima in orde, deze heb ik gecontroleerd al bij hem. UT staat op cable, en hij heeft ook een cable verbinding (kabelmodem)...
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 18:56 ]
500 mb ddr 
maar heeft hij ook al cat. 3.2 en 3.0 geprobeerd
en lopen andere spellen wel goed
en waarom heeft directx9.0a geen zin
maar heeft hij ook al cat. 3.2 en 3.0 geprobeerd
en lopen andere spellen wel goed
en waarom heeft directx9.0a geen zin
500 mb DDR geheugen (dat moet je toch wel weten volgens mij zit je nu te zeuren imo)
Hij heeft niet alle catalyst drivers geprobeerd, maar dat is ook onmogelijk alle drivers te proberen en te kijken welke beter loopt... vandaar dat ik om hulp vraag (sigh)
Directx9.0 heeft geen zin omdat UT een oud spel is dat prima loopt op directx 8.1
Hij heeft niet alle catalyst drivers geprobeerd, maar dat is ook onmogelijk alle drivers te proberen en te kijken welke beter loopt... vandaar dat ik om hulp vraag (sigh)
Directx9.0 heeft geen zin omdat UT een oud spel is dat prima loopt op directx 8.1
nee, ik bedoelde hoe komt ie aan 500 mb·°|(V)ayDay|°· schreef op 20 May 2003 @ 19:00:
500 mb DDR geheugen (dat moet je toch wel weten volgens mij zit je nu te zeuren imo)
raar getal.
maar hij hoeft ze niet allemaal te proberen (de cat. drivers) alleen ook ff 3.0 en 3.2 te proberen
Laatste Via 4in1 al geprobeerd?
Misschien ook makkelijk om het OS er even bij te vermelden.
Misschien ook makkelijk om het OS er even bij te vermelden.
Hij reageert zo omdat 500 MB een erg vaag getal is qua geheugen, je zal wel 512 MB ram bedoelen.·°|(V)ayDay|°· schreef op 20 May 2003 @ 19:00:
Je bent erg vaag met wat hij/jij allemaal hebt geprobeerd.Hij heeft niet alle catalyst drivers geprobeerd, maar dat is ook onmogelijk alle drivers te proberen en te kijken welke beter loopt... vandaar dat ik om hulp vraag (sigh)
Het is niet zo'n grote moeite om de Catalyst 3.0, 3.2 en 3.4 drivers te proberen lijkt me.
Maar hij loopt nu niet goed, dus waarom niet uitproberenDirectx9.0 heeft geen zin omdat UT een oud spel is dat prima loopt op directx 8.1
The devil is in the details.
OS is windows XP... Nu zegt hij dat hij OPENGL voor UT geprobeerd heeft, wel beter loopt maar dat de kleuren raar overlopen ....
Misschien stom om te zeggen, maar hij heeft dus DDR geheugen, een 2400+ processor en een radeon 9500. En nog zit hij te klooien omdat het niet lekker loopt
. Zijn de nieuwe catalyst drivers dan zo traag??!
Misschien stom om te zeggen, maar hij heeft dus DDR geheugen, een 2400+ processor en een radeon 9500. En nog zit hij te klooien omdat het niet lekker loopt
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 19:06 ]
met 500 bedoel ik 512 ZUCHTMaRc0 schreef op 20 May 2003 @ 19:04:
[...]
Hij reageert zo omdat 500 MB een erg vaag getal is qua geheugen, je zal wel 512 MB ram bedoelen.
[...]
Je bent erg vaag met wat hij/jij allemaal hebt geprobeerd.
Het is niet zo'n grote moeite om de Catalyst 3.0, 3.2 en 3.4 drivers te proberen lijkt me.
[...]
Maar hij loopt nu niet goed, dus waarom niet uitproberen
hij heeft catalyst 3.2 geprobeerd, en 3.0 ook. De omega driver (laatste) heeft hij ook geprobeerd, maar verder zijn er nog 300 drivers met verschillende uitwerkingen.
Dat zou stom zijn, want ik ben hier om een hint te krijgen waar het hem in kan zitten.. Misschien moet ik wel opengl gebruiken en een update daarvan zoeken? of iets anders... Maar domweg alles proberen heeft geen zin lijkt me.
er is een openGL patch voor UT, probeer die eens.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Aha ik heb gezocht bij EPIC, maar kan hem niet vinden..
onder google zie ik hem ook al niet. Thanks voor je nuttige reactie btw
ik ga verder zoeken
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 19:15 ]
Ik had een tijdje geleden, ook zo'n soort topic geopend.
Unreal Tournament + FSAA
Daar kwam uit, dat het beste is als je in openGL draaid.
OpenGL is mij te donker
Unreal Tournament + FSAA
OpenGL is mij te donker
Ey thanksElroy schreef op 20 May 2003 @ 19:16:
Ik had een tijdje geleden, ook zo'n soort topic geopend.
Unreal Tournament + FSAA
OpenGL is mij te donker
Ben ik even blij dat ik niet alles domweg ben gaan proberen
hiero
http://www.utworld.gamesweb.com/downloads_ut/patches.php
http://unreal.epicgames.com/
http://www.utworld.gamesweb.com/downloads_ut/patches.php
http://unreal.epicgames.com/
[ Voor 19% gewijzigd door Ramon op 20-05-2003 19:23 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Pagina: 1