Toon posts:

[3510i] Datakabel - Oxygen en MobiMB, geen succes!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag dus een data kabel gekocht voor de 3510i, aangesloten en meteen Oxygen gedownloaded. Leuk programma, alleen jammer dat wanneer je "data write" er gewoon niks gebeurd. Hetzelfde geld voor MobiMB, die doet het wel alleen verstuurt ie gewoon halve of corrupte bestanden.
Waar kan dit aan liggen? Lezen van de telefoon is helemaal geen probleem, maar schrijven is een ramp! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 18:05 ]

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 11:51
Ik heb ook een 3510i met datakabel en MobiMB, maar bij mij werkt het zonder problemen...
Wat voor OS heb je? En weet je zeker dat je wel juiste bestanden zend naar je foon?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Win2000 en Win98 (beide geprobeerd), en ja, ik stuur de originele gallery JPG'tjes terug, maar telkens wanneer ik ze dan wil openen lukt het niet. Gisteravond had ik wel even succes met het veranderen van het telefoonboek.

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 11:51
Ik heb het hier allemaal perfect werken op een Win2000 pc :S

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij mij hier werkt het ook allemaal perfect, ik gebruik Mobi MB in combinatie met XP. Soms verdwijnen er wel plaatjes die ik erheen gestuurd heb, das wel heel vaag. maar verder werkt het perfect: Java/Games, Pictures, Ringtones.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
Heb je het "veiligheids-transport" rubbertje wel verwijderd? Als je die erop laat zitten, maakt hij geen fatsoenlijk contact, en kun je dit soort problemen krijgen...

• Jovink538
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-05 06:10
Kan je die programma's ook gebruiken als je een usb datakabel heb??
Welke com poort moet ik dan in stellen
Of zijn daar andere betere programma's voor?
groetjes...
Pagina: 1