Toon posts:

Voodoo2 probleem met Hallife 1.1.0.4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van de laatste patch voor Halflife, heb ik problemen met mijn tweede systeem (P200MMX + 2xVoodoo2 sli-mode). Daarvoor draaide halflife perfect.

Alles geprobeerd, ook SLI mode uitgeschakelt, maar hij blijft de melding geven dat mijn videokaart de openGL mode niet ondersteunt.

Zowel de 3dfx minidriver als de default pakt hij niet.

Weet er iemand raad?

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07

BNX

dan moet je bij d3d driver (in het HL options menu) het menuutje veranderen naar "3dfx mini-driver" deze zit daar ergens in...:)

ach, sorry: ik zie dat je al de minidriver hebt geprobeerd!

probeer anders de voodoo2 drivers voor DirectX 6 0f 7 te installeren: www.3dfx.com

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, daar stonden inderdaad drivers voor directX 7 :+

Die ik had waren voor directX 6.

Nu maar hopen dat het verschil uitmaakt.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb zelfde probleem,

wat ik heb gedaan is wicked3d drivers gebruiken,

hij installeerd ze in de 3dfx mini drv, maar die ondersteund mijn 3dfx kaarjte niet volgens halflife
dus heb ik die minigl renamed (wel die minigl van wicked3d) naar OpenGL32 en die dus in halflife map gepleurd (vervangen met de originele opengl) nu doet ie het weer perfect ;)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Hey! Wat maf! Ik heb namelijk precies hetzelfde met mijn Voodoo3000. Ik dacht aanvankelijk dat het kwam omdat ik DirectX 8.0 had geinstalleerd, maar omdat ik dus OOK de HL1104 patch had geinstalleerd, had ik er helemaal niet aan gedacht dat het ook aan die patch zou kunnen liggen.

Wanneer HL er weer op staat, zal ik ff wat proberen. :)

:Y)

Verwijderd

Topicstarter
Het lag in ieder geval niet aan de Voodoo drivers. Met de laatste drivers voor DirectX 7 geeft hij de zelfde melding.:(:(:(

Nu maar ees proberen met die Wicked drivers
|:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 november 2000 23:58 schreef Randy het volgende:
ik heb zelfde probleem,

wat ik heb gedaan is wicked3d drivers gebruiken,

hij installeerd ze in de 3dfx mini drv, maar die ondersteund mijn 3dfx kaarjte niet volgens halflife
dus heb ik die minigl renamed (wel die minigl van wicked3d) naar OpenGL32 en die dus in halflife map gepleurd (vervangen met de originele opengl) nu doet ie het weer perfect ;)
Randy,

ik heb de wicked drivers gedownload en geinstalleerd, daarna raak ik je een beetje kwijt :? Kun je wat preciezer zijn in je omschrijving en filenames>:)

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Randy......................

Verwijderd

Wanneer je het progje van wicked geinstalleerd hebt staat er een readme in. Hierin staan drie opties om je problemen op te lossen. Echter alleen de laatste werkte bij mij:?. NL de file openg32.dll in de root te kopieren van halflife
MadMan

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me een vreemde optie, maar goed als het werkt..... :P

Bedankt voor je reactie *D

Verwijderd

Topicstarter
Hij draait weer :+:+:+:+:+:+

Ik moet mijn drivers alleen op default zetten. 3dfxmini pakt hij nog steeds niet.

Maar ik ben allang blij. :7

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
Geweldig. Ik heb hem nu ook eindelijk aan de praat. Nu hopen dat ik tony hawk en mi 4 ook aan de praat krijg onder win 2k

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Voodoo 2 zuigt zwaar met halflife, ik heb sierra gemailt en daar zeiden ze dat ze in principe alleen de minigl ondersteunen, ik vond het echt heel slecht, gelukkig heb ik nu een geforce 2, en ga het daar nog eens mee proberen.
Pagina: 1