Toon posts:

GFD met slot A en KA7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GFD gekocht :) (Goldfinger Device) voor mijn Slot A Athlon. Met 0.18 micron technologie. En een KA7 mobootje, alleen als ik de GFD aansluit, boot mijn hele pc niet meer. Zelfs al zet ik alles standaard. Dus op 750 MHZ. Als ik die GFD er uit ros dan werkt gewoon alles maar op het moment dat ik die GFD er in stop gaat ie dood. :'(

Verwijderd

GFD er goed op gezet ? Heb je ook een NUL stand op jouw GFD ? Welke GFD heb-ie

Verwijderd

SETI@home ruleZ :) (mmm.. of topic :) )

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

(jarig!)
ik had hetzelfde probleem

1) GFD goed instellen
2) Clear bios jumpertje omzetten
3) opnieuw boten, en in de bios alles weer goed zetten
4) benchmarken maar :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel ik mijn GFD goed in als ik een ATHLON 750. Mijn GFD is een TD2 gekocht bij OC-shop.... :(

Verwijderd

het kan zijn dat je je corevoltage op minimaal 1,8 volt moet zetten, dat had ik ook. volgens mij vertellen ze dat ook op de inovatek site.

Verwijderd

Ja eeehhh alles is daar duits en dat is niet mijn favoriete taal.

Ik heb dezelde config als Marnickxs.

Kan je geen stap voor stap lijstje ff postem om de GFD met mijn 750 aan het werk te krijgen. Zodra ik hem aansluit boot mijn :( pc niet. :'(

Moet ik GFD nu op 750 zetten of hoger. Waar moet ik de voltage opzetten ? :?

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
In je bios moet je het voltage op default laten staan, anders als je gaat bios voltage doen en met gfd tegelijk hgaat ie niet meer boote

Athlon 550@750 abit ka7 gemodificeerde alpha sink met 2 ystech fans (heavy metal van computernerd) en een rak71 powerboost GFD van www.computernerd.com
Sit alles met 33 graden idle en 42 stressed
Pagina: 1