Ik zat te denken om mijn keesje weer es te gaan modden (vroeger al wel es wat gedaan, raampje eruit, baybusje erin, ccfl'ettjes erin enzo)
en toen kwam een tijd geleden deze mod langs van Joepselen:
[rml][ CM] Casemod van Allu + Plexi[/rml]
Die voorkant vond ik wel errug vet, met dat plexiglas met een poster erachter. Nu is mijn vraag: weet iemand welke filmposter daarvoor geschikt is, en waar ik die eventueel kan halen?
(geschikt wil dus zeggen: ziet er mooi uit, liefst geen tekst erin enzo)
want het grote probleem is: meeste posters zijn niet mooi als je er alleen een stuk vanafknipt, of er staat tekst doorheen, die je dus doormidden knipt, wat er dan weer niet uitziet.
Als het niet helemaal thuishoort in CME begrijp ik het wel, maar het is voor een casemod, dus ik dacht: dan maar hier
en toen kwam een tijd geleden deze mod langs van Joepselen:
[rml][ CM] Casemod van Allu + Plexi[/rml]
Die voorkant vond ik wel errug vet, met dat plexiglas met een poster erachter. Nu is mijn vraag: weet iemand welke filmposter daarvoor geschikt is, en waar ik die eventueel kan halen?
(geschikt wil dus zeggen: ziet er mooi uit, liefst geen tekst erin enzo)
want het grote probleem is: meeste posters zijn niet mooi als je er alleen een stuk vanafknipt, of er staat tekst doorheen, die je dus doormidden knipt, wat er dan weer niet uitziet.
Als het niet helemaal thuishoort in CME begrijp ik het wel, maar het is voor een casemod, dus ik dacht: dan maar hier