Ik ben bezig met het opzetten van een intranet site voor mijn stageplaats. Ik maak gebruik van ASP en tot nu toe access. Dit werkt allemaal prima 
Maar... ik moet ook een export uit Topdesk op het intranet zetten. Deze export is een visual foxpro database.
Mijn vraag is, wat is de connectie string om te connecten naar een foxpro database?
Ik heb wel een paar dingen gevonden, maar deze werken niet. Het path naar de database moet namelijk ook niet "c:\database\db.dbf" zijn maar "../database/db.dbf"
In acces heb ik dit werkend, nu nog met foxpro.
Voorbeeld access:
Hoop dat iemand het antwoord heeft
Maar... ik moet ook een export uit Topdesk op het intranet zetten. Deze export is een visual foxpro database.
Mijn vraag is, wat is de connectie string om te connecten naar een foxpro database?
Ik heb wel een paar dingen gevonden, maar deze werken niet. Het path naar de database moet namelijk ook niet "c:\database\db.dbf" zijn maar "../database/db.dbf"
In acces heb ik dit werkend, nu nog met foxpro.
Voorbeeld access:
code:
1
2
| 'Set an active connection to the Connection object using a DSN-less connection
adoCon.Open "DBQ=" & Server.MapPath("../Database/db.mdb") & ";Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};", "", "wachtwoord" |
Hoop dat iemand het antwoord heeft