[kazaa lite] Download niet

Pagina: 1
Acties:

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb Kazaa Lite 2.1.0. Ik kan een file zoeken, en dan begint ie ook met downloaden. Ben ik echter offline geweest, begint ie de downloads weer opnieuw! Als ik dus 3 MB gedownload had, begin weer op 0/**** Kb. De naam van de file blijft wel hetzelfde. Als ik in de verkenner kijk, staat de grootste waarde er wel in .dat file.

Remove local IPs from incomplete download (.dat files) heb ik zowel aan als uit gehad, dat maakt geen verschil.

Hoe los ik dit op?

Verwijderd

reinstall al gedaan?? of een andere map als my shared folder gebruikt?

• YouKnow
  • Niet online
Ik heb al een reinstall gedaan, èn een andere map ingesteld...

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Het is beter om helemaal geen kazaa te gebruiken...

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 20 May 2003 @ 16:12:
En waar slaat dat op???

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 19:00
DeRCT13 schreef op 20 May 2003 @ 16:12:
edit:

[een beetje te veel van het goeie (flame)]

Ehm, jij hebt blijkbaar de faq niet gelezen. Want anders wist jij dat dit soort reacties niet gewenst zijn.
YouKnow schreef op 20 mei 2003 @ 16:18:
Bedoel je dat je beter iets anders kan gebruiken of dat je in principe tegen downloaden bent?
Ik denk dat het een verkapte anti-kazaa post was.

[ Voor 63% gewijzigd door internetinfo op 20-05-2003 16:22 ]

• YouKnow
  • Niet online
Bedoel je dat je beter iets anders kan gebruiken of dat je in principe tegen downloaden bent?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Laten we deze discussie hier maar niet verder voeren, maar ons op de vraag van YouKnow storten. Een discussie over Kazaa Lt vs andere manieren is al geweest en zou met goede argumenten in een apart topic wel worden voortgezet, hetzelfde geldt voor topics over legaliteit etc. Maar hier in dit topic lost dat de vraag van YouKnow niet op :)

DeRCT13: zulke niet onderbouwde opmerkingen / trolls hebben niet echt nut en zijn zo ook zeker niet gewensd op GoT, zie ook de reacties die dat zo opleveren :*

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 20-05-2003 16:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• YouKnow
  • Niet online
Zijn er anders ook andere programma's zonder spyware die ik kan testen? Een beetje googlen leverde weinig op...

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Dat probleem ken ik, weet alleen niet 123 hoe ik het had opgelost. Volgens mij toen ik Windows reinstall deed. :X

dikzak

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:52

Meneer aard

Porsche rulez!

YouKnow schreef op 20 mei 2003 @ 22:01:
Zijn er anders ook andere programma's zonder spyware die ik kan testen? Een beetje googlen leverde weinig op...
winmx is zonder spyware. www.winmx.com

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:50
YouKnow schreef op 20 May 2003 @ 22:01:
E-mule :)

owjah: http://www.emule-project.net/

[ Voor 10% gewijzigd door danslo op 21-05-2003 09:07 ]

Pagina: 1