Toon posts:

[Medewerkers gezocht] Mensen die werknemers zoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je komt af en toe wel een topic tegen waarin de topicstarter
opzoek is naar mensen met kennis van b.v VB, PHP, enz..
En vraagt als er mensen zijn die werk zoeken hem maar even moeten mailen.

Jullie zetten ze altijd wel optijd opslot en halen de website/mail adres
wel weg,
Maar zijn username staat er nog wel altijd bij.
Als je dus vervolgens het profiel van die user opvraagt staat z'n mailadres erbij
en kan je hem mailen, en dan heeft die man/vrouw nog steeds zijn zin,
en heeft het slotje eigenlijk geen zin.

misschien is het een idee om dat soort posts niet op slot te doen,
Maar te verwijderen, of te verplaatsen naar een plek waar alleen de moderators
bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

en wat heeft dit met react te maken, meer iets voor Lieve Adjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

move bug > LA

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry verkeerde topic...
Maar goed, das nog niet echt een antwoord erop..of een suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me ook een beetje para toch? misschien is een OW wel op z'n plaats dan... gewoon om het uit te bannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er is een trashcan, het zou dus zeer makkelijk haalbaar zijn. :)
Maar een OW? Het is IMHO geen zware overtreding, alleen op zware overtredingen staat een OW.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 11:00
Op slot oke maar als een tweaker er contact mee wil krijgen moet dit toch ook mogelijk zijn? waarom niet misschien wel de baan van zijn leven. En weer een werkloze minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney187 schreef op 20 May 2003 @ 16:09:
Op slot oke maar als een tweaker er contact mee wil krijgen moet dit toch ook mogelijk zijn? waarom niet misschien wel de baan van zijn leven. En weer een werkloze minder :)
Maar als het hek eenmaal van de dam is .... dan loopt het binnen de kortste keren uit de hand. Waar ga je dan de grens terkken? Moet je dan ook nog richtlijnen gaan opstellen aan personeelsadvertenties? En hoe zit het met verantwoordelijkheid?

Kortom, het roept meer issues op, en er zijn al prima andere mogelijkheden voor werkzoekenden en werkgevers om in contact te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Als je wil adverteren staat op de FP hoe dat moet: reviews: Adverteren en contactinformatie

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 16:57:
[...]

Maar als het hek eenmaal van de dam is .... dan loopt het binnen de kortste keren uit de hand. Waar ga je dan de grens terkken? Moet je dan ook nog richtlijnen gaan opstellen aan personeelsadvertenties? En hoe zit het met verantwoordelijkheid?

Kortom, het roept meer issues op, en er zijn al prima andere mogelijkheden voor werkzoekenden en werkgevers om in contact te komen.
nou de manier die we tot nu toe aanhouden heeft niet gezorgt voor een stortvloed aan spammers, meestal bannen we iemand die dat puur komt doen namelijk :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07
Lekker simpel...als het spam is, gaat het naar de Trashcan. Als het iemand is die al weet ik hoe lang op het forum rondloopt, dan zeg je misschien 'hey, dat is niet echt de bedoeling', en doe je het op slot. Tja, om er nou een probleem van te maken...zolang het maar niet uit de hand gaat lopen inderdaad, en door het officieel te verbieden (en dat ook redelijk strak aan te houden) lukt dat volgens mij ook prima?

Deze post in 5 woorden: ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus op die manier, kan je lekker een post plaatsen als medewerkers zoekt,
en denken van:"och ze zetten hem wel op slot, maar hij staat er nog steeds, ik heb gezegt wat ik wil zeggen, mensen kunnen in mijn profiel mijn mailadres vinden, en hoppa! ik heb nog steeds mijn zin".

Dan kan je hier nog steeds lekker medewerkers werfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat klopt. En als we dat ineens heel erg zien gebeuren, dan zullen we maatregelen treffen. Tot nu toe zie ik het namelijk niet gebeuren dat het uit de hand loopt ofzo dus voldoen de huidige maatregelen prima :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als je door middel van bewust slotjes scoren via via toch nog op reacties hoopt, heb je toch nog mijn zegen. Na een aantal slotjes komt vanzelf een PM en andere ongein. Degenen, die zo af en toe langs komen waaien met zo'n eenmalige stunt rechtvaardigen m.i. niet een hele overhaul van het systeem van het forum. Als het echt veel voor gaat komen, zou dat een optie zijn.
Pagina: 1