Ik heb hier in bedrijf probleempje met word 2000. Als men een bestaand bestand open heeft staan en kiest daarna voor opslaan als. Dan begint scherm van word te knipperen. Als je word dan minimaliseert en dan weer maximalissert kun je pas gaan opslaan. Heb office al keer opnieuw geïnstalleerd en service pack erop, maar niks helpt. Is dit bekend probleem en weet iemand oplossing hiervoor?
Het zal wel niet, maar kijk toch even of je niet per ongeluk een macro hebt die bij opslaan iets raars probeert te doen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad; Word deed dan het volgende: hij probeerde van "Maximaal venster" tot "Groot venster" te switchen en weer terug and so on... Dit gebeurde trouwens wel een een redelijk instabiele versie van mijn NVidia-drivers. De oplossing was toen voor mij:
- Videokaart de-installeren.
- Office de-installeren.
- Videokaart opnieuw installeren met XP-drivers.
- Office opnieuw installeren zonder SP2.
- Videokaart de-installeren.
- Office de-installeren.
- Videokaart opnieuw installeren met XP-drivers.
- Office opnieuw installeren zonder SP2.
Verwijderd
Klik eerst met de muis op het document, zodat de cursor in de tekst staat. Kies dan voor opslaan als.
Pagina: 1