Toon posts:

Pressofoon Failliet wat nu??

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal.

Ik heb een domein geregistreerd staan bij Pressofoon, maar dit bedrijf is failliet gegaan. Nu wil ik mijn naam overzetten naar een andere provider. mara de pressofoon reageert neit op mijn oproepen. Wat nu?

Met vriendelijke groet

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:45
3. De houder van een .nl-domeinnaam is failliet verklaard. Wat gebeurt er met de betreffende domeinnaam?
Bij het faillissement van een domeinnaamhouder worden de door gefailleerde houder geregistreerde .nl-domeinnamen, niet automatisch vrijgegeven door SIDN. Eerst zal de curator van de gefailleerde domeinnaamhouder moeten afwegen of, en zo ja in hoeverre, deze meent dat de rechten op de betreffende domeinnaam kunnen worden overgedragen.

4. Wat gebeurt er als mijn deelnemer zijn financiële verplichtingen jegens SIDN niet nakomt?
SIDN probeert middels aanmaningen en eventueel juridische maatregelen ervoor te zorgen dat de betreffende deelnemer alsnog zijn financiële verplichtingen jegens SIDN nakomt. Mocht dit alles niet tot resultaat leiden, dan wordt de betreffende deelnemer geroyeerd en worden alle .nl-domeinnamen die bij hem zijn ondergebracht 'providerloos'. De houders van de betreffende domeinen krijgen hiervan bericht en worden in de gelegenheid gesteld om hun domeinen bij een andere deelnemer onder te brengen. Domeinen die na 30 dagen na dagtekening van genoemd bericht nog niet bij een andere deelnemer zijn ondergebracht worden door SIDN opgeheven.

Bron: SIDN

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchman! op 20-05-2003 14:58 ]

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

niet echt een PNS vraag.. meer iets voor I&T

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gewoon ff contact opnemen met de curator van het bedrijf. Die regelt dat soort zaken...

Verwijderd

Waar staat het dat ze failiet zijn? ik doe hier ook zaken mee.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Waar mijn domeinnamen en website geregistreerd en gehost stonden werd ineens failliet verklaard. Ik heb gewoon contact opgenomen bij een hostingpartij die lid is bij SIDN bijvoorbeeld VSICT. Zij kunnen ála minuut de domeinnaam en website voor je verhuizen.

Verwijderd

Ik kreeg vanmiddag ook telefoontje, dat de site van een klant niet bereikbaar was,
1/2 uur later belde die meneer op, en vertelde me dat er idd een schrijven lag dat
pressofoon failliet is, echter de hosting zou doorgezet/doorgestart worden.
Details over hoe en wat weet ik nog niet, hoor ik misschien vanavond.
Pagina: 1