Sim van c25 -> 7110, geen dataverbinding

Pagina: 1
Acties:

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Topicstarter
Ik heb laatst de prepaid simkaart van mijn oude dutchtone Siemens c25 overgezet naar de ex-kpn Nokia 7110 van mijn vader. Dit omdat ik graag zou willen e-mailen met mijn Palm via de ir.
Echter kan ik wel bellen en sms'en met mijn telefoon, maar het lukt mij niet om een wapverbinding of een andere vorm van dataverbinding op te zetten, ik krijg na het draaien van het nummer een ingesprektoon of iets soortgelijks. Verder lukt mij niet om een bericht van orange/dutchtone te ontvangen met daarin de juiste instellingen voor wap. Handmatig de wap-verbinding instellen lukt wel, maar het lost het probleem niet op.
Vervolgens ben ik naar de orange winkel gegaan waar het al snel duidelijk was dat het aan de telefoon moest liggen, aangezien mijn sim kaart wel het bericht met de juiste wapinstellingen kon ontvangen mbv een telefoon van een andere provider (vodafone). Thuis heb ik nog een beetje zitten experimenteren met de kpn 6310i van mijn vader en zijn simkaart en mijn sim/telefoon combinatie maar het lijkt erop dat de combinatie dutchtone prepaid/kpn business abonnement problemen geeft.
Heeft iemand hier een verklaring voor en/of weet hoe ik dit kan oplossen?

The need for speed drives me