Mwoehahaha GETRONICS!!!!!
nVENTIV
ik dacht dat Angelfire daar werkte...
(volgens zijn footer)
- persoonlijk geen ervaring, maar vaak besteden bedrijven de reparaties uit aan de firma's waar het spul vandaan komt. bv HP, IBM enz.
(volgens zijn footer)
- persoonlijk geen ervaring, maar vaak besteden bedrijven de reparaties uit aan de firma's waar het spul vandaan komt. bv HP, IBM enz.
Het gaat niet zo goed met Getronics, de aandelen zijn sterk gedaald doordat Getronics heeft laten weten zich begin volgend jaar in de rode cijfers te bevinden.
Bij mijn vorige werkgever heb ik wel te maken gehad met Getronics voor Novell support
en daar was niets mis mee.
Bij mijn vorige werkgever heb ik wel te maken gehad met Getronics voor Novell support
en daar was niets mis mee.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Leg dan eens uit waarom, begrijp me niet verkeerd ik heb geen voorkeur voor Getronics maar een uitleg is hier wel op z'n plaats.Op zaterdag 25 november 2000 18:39 schreef Dualdude het volgende:
1 woord : PRUTSERS!
Ik kan wel meepraten over Getronics aangezien ik daar werk:)
Eerlijk gezegt zijn "wij" 3 jaar terug Getronics gaan heten, nadat ze ons bedrijf in een dochteronderneming van ze omtoverde...
Ik ga me langzaam aan een nummertje voelen, die 'vervangbaar' is en niets betekent.
Wat dat betreft suckt mr.G's attitude zwaar;(
Wat betreft het repareren van compu's...dat zou ik niet weten...ik ben een van die andere 39.000 man die bij mr. G werkt, in een heel andere richting
Eigenlijk is G niet meer dan een verzameling prutsbedrijfjes... moest ik ff kwijt|:(
Eerlijk gezegt zijn "wij" 3 jaar terug Getronics gaan heten, nadat ze ons bedrijf in een dochteronderneming van ze omtoverde...
Ik ga me langzaam aan een nummertje voelen, die 'vervangbaar' is en niets betekent.
Wat dat betreft suckt mr.G's attitude zwaar;(
Wat betreft het repareren van compu's...dat zou ik niet weten...ik ben een van die andere 39.000 man die bij mr. G werkt, in een heel andere richting
Eigenlijk is G niet meer dan een verzameling prutsbedrijfjes... moest ik ff kwijt|:(
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Dr is alleen een winstwaarschuwing af gegeven dat de winst minder is dan in eerste instantie gedacht. Dus geen rooie cijfers, de winst zal niet uitkomen op 9%, maar op ongeveer 6%.Op zaterdag 25 november 2000 19:00 schreef seq_uence het volgende:
aandelen zijn sterk gedaald doordat Getronics heeft laten weten zich begin volgend jaar in de rode cijfers te bevinden.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Van de week schreef met in de SP!TS over rode cijfers, maar na nader lezen van andere berichten over Getronics blijkt inderdaad dat het om een neerwaarts bijgestelde winstverwachting gaat.Op zaterdag 25 november 2000 19:47 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Dr is alleen een winstwaarschuwing af gegeven dat de winst minder is dan in eerste instantie gedacht. Dus geen rooie cijfers, de winst zal niet uitkomen op 9%, maar op ongeveer 6%.
Eddepet, toch niet bij Raet ;-) Dan zijn we collega's
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Als je hem door mij laat repareren, komt alles dik voor mekaar
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Pagina: 1