Een collega van me heeft thuis ClarkConnect geInstalleerd en was zeer tevreden over de werking van het programma maar hij vroeg me waarom ftp niet werkte. Dus ik wat uitgezocht. Dus als iemand weet wat er fout kan zijn. alles werkt behalve ftp en er wordt gebruik gemaakt van FTPd. Sorry dat ik er verders ook niet veel van weet.
hij wil een server draaien of ergens van downloaden?
lijkt er op dat je nog een paar poorten moet mappen (20, 21 en nog wat hoge nummers voor de connecties geloof ik)
lijkt er op dat je nog een paar poorten moet mappen (20, 21 en nog wat hoge nummers voor de connecties geloof ik)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
De poorten zijn allemaal al gemapped en de rechten zijn ook al allemaal ingesteld.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 13:26 ]
nu weet ik nog steeds niet of hij een server wil draaien
je spreekt over rechten dus ik ga er van uit dat het een server betreft.
wat voor foutmelding krijgt de client als die er aan wil connecten? (hij probeert het wel vanaf een andere (externe) verbinding neem ik aan??)
wat voor foutmelding krijgt de client als die er aan wil connecten? (hij probeert het wel vanaf een andere (externe) verbinding neem ik aan??)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
het gaat om een server. Als hij daarop wil connecten krijgt hij foutmelding dat er geen ftp verbinding gemaakt kon worden. Hij kon de gateway op 1 of andere manier ook niet veranderen.
Is er misschien iemand anders die hetzelfde probleem heeft (gehad). Zijn nog wel aan het proberen geweest maar krijgen de gateway niet verandert.
Heb thuis al een hele tijd CC draaien, naar volle tevredenheid. Zelf gebruik ik niet de FTP service.
- Probeer eens of je van binnen je interne netwerk (LAN) wel kunt FTP'en en of dit verschil maakt van buiten je netwerk (WAN).
- Kijk anders eens op het CC forum, over het algemeen snelle en goede reacties daar.
Succes en laat ff weten wat het probleem/oplossing was.
- Probeer eens of je van binnen je interne netwerk (LAN) wel kunt FTP'en en of dit verschil maakt van buiten je netwerk (WAN).
- Kijk anders eens op het CC forum, over het algemeen snelle en goede reacties daar.
Succes en laat ff weten wat het probleem/oplossing was.
Een file op de A12 is nooit grappig...
Verwijderd
Er zijn providers die domweg de ftp, http e.d poorten hebben geblocked om te voorkomen dat mensen deze services thuis gaan draaien. Bij @home is dit b.v. het geval.
Da's ook nog een leuke ja, zo kwam ik er ook achter dat Chello hetzelfde doet (omg. Rotterdam).
Een file op de A12 is nooit grappig...
de engine zelf wil niet starten
het heeft op een of andere manier met de benaming te maken
de vraag is dus hoe kan ik die invoeren op een standalone want bij de installatie kun je die benaming ook niet invoeren???
het heeft op een of andere manier met de benaming te maken
de vraag is dus hoe kan ik die invoeren op een standalone want bij de installatie kun je die benaming ook niet invoeren???
Pagina: 1