We hebben hier een AMD 800 staan met 256 MB geheugen. Het systeem draait onder Win2k PRO. Verder heeft de PC een Diamond Viper II Z200 aan boord. Op hele lage resoluties (640x480, 800x600 en 1024x768) werkt het allemaal goed. Gaan we echter werken op 1280x1024 dan wordt het beeld vreemd. Niet echt vaag, het blijft scherp. Maar er vallen stukjes van letters weg?? De monitor, een 22" LaCie is gewoon nog goed. Als ik een andere monitor aan het systeem koppel blijft het probleem identiek. Ik heb de laatste drivers voor de Viper II Z200 geinstalleerd en heb tevens de Detonator 44.03 drivers van NVidia geprobeerd. Allemaal zonder resultaat. Op de betreffende resolutie blijven gedeelten van karakters wegvallen. We moeten echt in die resolutie werken.
Is er wat mis met de videokaart? Of zit het probleem ergens anders? Alle tips zijn welkom. Ik heb niet echt veel verstand van de BIOS instelligen en misschien zit er wle iets fout in de bekabeling...
Is er wat mis met de videokaart? Of zit het probleem ergens anders? Alle tips zijn welkom. Ik heb niet echt veel verstand van de BIOS instelligen en misschien zit er wle iets fout in de bekabeling...