Toon posts:

goede aanbieding breedbeeld gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ouwe tv heeft het begeven dus ik ben toe aan iets nieuws. Nu ben ik niet van plan om duizenden euro's uit te geven aan een TV dus ik zoek eigenlijk een leuke aanbieding.

Wat ik zoek:

28" of 32" (size does matter) breedbeeld
100Hz of 50Hz maakt me niet veel uit, zolang 100Hz maar niet van die smerige artifacts heeft
Het gaat me alleen om de buis, niet om geluid.
voorkeur voor merken: Philips, Sony, JVC, Panasonic en Samsung.

Heb dus iets van 800 euro te besteden, beetje meer kan wel als het echt een buitenkansje is natuurlijk. Het is mogelijk om voor dat geld een 32" met goede beeldbuis te vinden dus vandaar dit topic. Als het niet lukt dan kan ik voor 800 euro een hele nette 28" kopen natuurlijk.

Dus als jullie een goedkope winkel weten of een tent met goede aanbiedingen dan hoor ik het graag! Dit weekend maar even bij de Media Markt rondsnuffelen natuurlijk, dat spreekt voor zich.

Ook tips over goede tv's die ongeveer in mijn budget passen zijn welkom natuurlijk.

Alvast bedankt!!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Geen interesse in een tweedehands in perfecte staat? Ik heb hier een 32" Philips Matchline staan. Nieuwprijs was 1700 euro plus een meubel van 200 euro.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Bigfoot schreef op 20 mei 2003 @ 13:35:
Geen interesse in een tweedehands in perfecte staat? Ik heb hier een 32" Philips Matchline staan. Nieuwprijs was 1700 euro plus een meubel van 200 euro.
Moet dat kosten?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:51
marktplaats.nl?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik deze keer maar een nieuwe koop. Maar zo te zien heb je al genoeg potentiele klanten ;)

Niemand die toevallig bij de winkel op de hoek een super aanbieding heeft gezien???

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

hier redelijk goedkoop. philips pixelplus is hier 450 euro goedkoper dan bij mediamarkt, expert etc. Je moet ze alleen op halen. Zwaarder als 35 kilo.

[edit]Pixelplus moet je echt nemen van Philips dat beeld wordt er bijna 2x zo scherp van. Als je andere tv's er naast hebt staan, lijkt het net alsof die niet goed afgesteld zijn (bij wijze van).

[ Voor 40% gewijzigd door Brazza op 20-05-2003 14:40 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:54
Ben afgelopen weken ook op zoek geweest en rond de EUR 800 kan ik me niets herinneren wat me beviel danwel echt een goede aanbieding is. Voor Philips kom je dan zeker niet uit op een tv uit de Matchline serie met grootte van 72cm.

Philips 28PW9617 met gratis DVD speler voor EUR 1299,= wordt het :) (En ja dat is een goede aanbieding want bij Megapool deden ze niet eens een poging, maar zeiden ze direct dat ik dan maar die aanbieding moest nemen ;) )

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
zion schreef op 20 mei 2003 @ 14:19:
[...]
Moet dat kosten?
Email maar op bigfoot1972@hotmail.com als je geinteresseerd bent, moet even nadenken daarover. Het is een PW 9505 zo uit mijn hoofd.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
policy

Lees dat even door, dan weet je wat in je topicstart hoort te staan. Het is de bedoeling dat je eerst zelf even op pad gaat en dan pas een topic opent op GoT.

Voor de verkoop van een 2dehands tv is v&a uitgevonden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.