Ik heb het heel goed gezocht, maar kon nergens een oplossing vinden.
Ik heb twee frames als volgt:
In elke frame zit er dan een table die in het midden is uitgelijnd en ze zijn even groot.
Probleem is dat bij Internet Explorer de menu frame altijd 16 pixels naar rechts is opgeschoven. (Gereserveerde ruimte voor de scrollbar of zo?) Ik kwam erachter dat je dit kan oplossen door de menu frame te veranderen in
Dit is alleen niet wat ik wil. Bij kleinere venstergroottes krijg je namelijk dat er een lelijke scrollbar over mijn menu heen komt. Raar genoeg ziet dit alles goed uit onder Mozilla.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat het er in allebei browsers goed uit komt te zien?
Ik heb twee frames als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
| <frameset rows='51,*' border=0>
<frame name='menu' src='menu.html' scrolling='no' frameborder='0'
noresize marginwidth=0 marginheight=0>
<frame name='main' src='main.html' scrolling='auto' frameborder='0'
noresize marginwidth=0 marginheight=0>
</frameset> |
In elke frame zit er dan een table die in het midden is uitgelijnd en ze zijn even groot.
Probleem is dat bij Internet Explorer de menu frame altijd 16 pixels naar rechts is opgeschoven. (Gereserveerde ruimte voor de scrollbar of zo?) Ik kwam erachter dat je dit kan oplossen door de menu frame te veranderen in
code:
1
2
| <frame name='menu' src='menu.html' scrolling='auto' frameborder='0' noresize marginwidth=0 marginheight=0> |
Dit is alleen niet wat ik wil. Bij kleinere venstergroottes krijg je namelijk dat er een lelijke scrollbar over mijn menu heen komt. Raar genoeg ziet dit alles goed uit onder Mozilla.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat het er in allebei browsers goed uit komt te zien?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 12:39 ]