Er komt denk ik meer bij kijken dan gewoon 'ff proggen'...
als je in PHP een verbinding maakt met het MSN netwerk, dan wat zooi op het scherm zet, en de PHP pagina is klaar met laden, dan zou je theoretisch gezien de verbinding kunnen laten bestaan door het PHP scriptje niet af te sluiten. Dan stuur je iedere tekst die een gebruiker naar je toe stuurt via dat PHP scriptje weer naar de browser, en dan wil je antwoorden...
als je antwoord word het PHP script onderbroken, verbreek je de verbinding met MSN (waarschijnlijk merkt MSN dat pas na 5 minuten, dus als iemand tegen je aan het kletsen was komt ineens zijn/haar bericht niet meer aan) en dan kom je weer online en stuur je dat bericht... dan weer wachten tot je antwoord krijgt, weer een antwoord terug sturen... WEER offline zonder dat MSN het door heeft, en zo maar door
Het is vast wel mogelijk, maar steeds opnieuw verbinding maken met het netwerk lijkt me niet echt een pretje. Je kunt beter een C++/perl/(vul in) programma schrijven dat op bijvoorbeeld poort 90 een soort webservertje draait. Als je dan met je browser naar poort 90 gaat kan je zien wat mensen naar je toe sturen, maar zelfs dan is het nog lastig denk ik