Ik heb nu een maand of 6 een SMC Barricade 7004VBR router. Deze werkte altijd prima. Sinds een maand of 2 loopt deze echter regelmatig vast. Internetverkeer valt uit, DHCP gaat plat, en communicatie met de router is niet meer mogelijk.
LEDje "WAN" knippert normaal, rest niet.
Soms werkt alles na een paar uurtjes weer, vaak ook niet. Dan is een harde reset enige mogelijke oplossing. Uiteraard gaan dan de instellingen verloren.
Problemen zijn sinds een firmwareupgrade erger geworden. Waar dit vroeger 1x per week gebeurde gaat 'ie nu elke dag plat.
In de log-files is niks te lezen.
Uit de search kwam iemand met een soortgelijk probleem, ik weet neit of hier een oplossing voor is, anders garantie (5 jaar levenslange garantie
)
Router hangt overigens aan een CHello-netwerk
LEDje "WAN" knippert normaal, rest niet.
Soms werkt alles na een paar uurtjes weer, vaak ook niet. Dan is een harde reset enige mogelijke oplossing. Uiteraard gaan dan de instellingen verloren.
Problemen zijn sinds een firmwareupgrade erger geworden. Waar dit vroeger 1x per week gebeurde gaat 'ie nu elke dag plat.
In de log-files is niks te lezen.
Uit de search kwam iemand met een soortgelijk probleem, ik weet neit of hier een oplossing voor is, anders garantie (5 jaar levenslange garantie
Router hangt overigens aan een CHello-netwerk