.TK domein kopen

Pagina: 1
Acties:

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Topicstarter
Zaterdag kreeg ik een brief van .TK uit Amsterdam.
Hierin vroegen ze of ik mijn domein bij hun wou kopen voor €25,-
Hiervoor zou ik 4 jaar eigenaar zijn van het domein en de mogelijkheid hebben om zelf een DNS server te draaien. Ook zou ik niet meer aan het minimum aantal bezoekers te hoeven voldoen.

Nu is 25 euro voor 4 jaar natuurlijk niet veel, maar wat zijn de voordelen voor mij om zelf een DNS server te hebben?

Dit omdat ik het domein nu eigenlijk niet echt gebruik (weinig leuks erop) maar dat kan natuurlijk tussen nu en 4 jaar wel veranderen.

Juist

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Wat bedoelen ze precies met een eigen DNS-server hebben?? bedoelen ze dat je kan instellen naar welk ip de verschillende poorten worden verwezen?? Dat zou wel leuk zijn want dat betekent dan dat je kan doorverwijzen naar je eigen servertje thuis... ;)

BOINC stats

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-04 18:56
yep same here, er zit toch geen addertje onder het gras? Daarnaast is een .tk domein nog niet echt bekend bij het grote publiek en heb je nog steeds last van die banner! Of gaat die eraf als je betaald?

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ja ik kreeg die brief ook...
Gelijk retour papierbak :)
(en ja, ik gebruik het domein ook niet onwijs veel :))

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Topicstarter
Ik mag aannemen dat die banner toch echt wel weg gaat. Zal over 2 uur als ik weer thuis ben wel eens letterlijk zeggen wat ze precies vertellen over die DNS.

Juist

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:01
Die banner kun je zelf weghalen hoor! Zelfs als je gratis hebt...

Gewoon ff inloggen op mydottk en dan naar marketing en dan kun je aangeven welke bannen en OF je een banner wilt. Ik heb hem gewoon uitstaan op mijn .tk (free domain)

Verwijderd

kan je beter een echt .nl domein nemen veel mooier en ook goed koop

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Topicstarter
U krijgt van ons:
volledige eigendomsrechten voor uw domeinnaam voor vier jaar.
Het TK domein is van u, en u kunt ook uw eigen "Domain Name Server" draaien indien u dat wenst.
u heeft geen beperkingen meer van een minimaal aantal hits over 90 dagen
En dat voor €25 voor 4 jaar, lijkt me sterk dat je daar goedkopen een .nl domein voor kan krijgen :?

Juist

Verwijderd

Ik kreeg ook 5 brieven (don't ask :) )

Maar ik zie de meer waarde nog niet zo. Je koopt een eigen domein naam voor 4 jaar. Dat is erg leuk natuurlijk, maar wat kan je er verder extra mee?

Nou is het natuurlijk geen geld 25 euro.. maar zie het verschil nog niet zo.. Ja je hebt geen minimaal aantal bezoekers meer. maar daar had ik toch al geen last van.
Verder kon je de reclame banner ook al uitschakelen.
Pagina: 1