Ondertiteling in Windows Media Center

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ik heb nu al een tijdje Windows Media Center draaien en ik ben er erg tevreden over. Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is de ondertiteling onder films, die ik in Media Center afspeel, te krijgen.

Voor ondertiteling gebruik ik altijd DivxG400 en dit werkt perfect in alle media-spelers, behalve voor mediacenter. Ik heb al diverse andere software geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar, is er iemand die een oplossing weet?

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Probeer eens Vobsub........

Verwijderd

Probeer eens ffdshow zou ik zeggen!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Werken allemaal niet, is mij ook met geen mogelijkheid gelukt, probeer eens iets anders dan mediacenter.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

jswinkels schreef op 20 mei 2003 @ 09:58:
Ik heb nu al een tijdje Windows Media Center draaien en ik ben er erg tevreden over. Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is de ondertiteling onder films, die ik in Media Center afspeel, te krijgen.

Voor ondertiteling gebruik ik altijd DivxG400 en dit werkt perfect in alle media-spelers, behalve voor mediacenter. Ik heb al diverse andere software geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar, is er iemand die een oplossing weet?
Huh? Wat heb jij allemaal aan de praat gekregen in mediacenter, dat je er zo tevreden over bent?

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 09:43
Ja ben ook wel benieuwd hoe het allemaal werkt, en met de officiele software?

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

klein kickje

Is er ondertussen al iets uitgekomen waardoor het mogelijk is, aangezien vobsub niet werkt...

edit:

sorry, ik zag net pas dat de laatste post op een uur of 5 geleden stond..... had naar de topicstartdatum gekeken.....

[ Voor 39% gewijzigd door zandpaddo op 10-06-2003 20:29 ]

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05-2025
Vobsub werkt bij mij wel.....

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 04:27
probeer n's ffdshow (de nieuwste) in combinatie met matroska. Installeren met de default opties, grote kans dat het ineens werkt.. :)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:07
Laatst bij een vriend van me geregeld met direct vobsub. Met FFDShow ging het ook.

Roomba E5 te koop

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik denk dat jswinkels na ruim 2 jaar wel een oplossing heet gevonden. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.