Een hele rij microsoft certificeringen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Gewoon "My Computer" openen en dan het "Tools" menuErikH schreef op 20 mei 2003 @ 10:35:
Als ik bij mapopties kijk kan iknergens een optie vrije schijfruimte of iets dergelijks vinden, waar zit die optie precies volgens jou?
Even een aanvulling, voor mijn lokale harde schijven zie ik wel de grootte enzo maar niet voor netwerkshares.
[ Voor 34% gewijzigd door @r!k op 20-05-2003 10:49 ]
Dat scherm krijg ik ook voor mijn lokale schijven mar als ik op een c$ share van een andere pc zit ziet het er heel anders uit.
[ Voor 3% gewijzigd door @r!k op 20-05-2003 10:53 ]
Ok. Op die fiets, ik dacht dat je vanuit het scherm "My Computer" de vrije schijfruimte wou zien, in dat geval heb ik gelijk.ErikH schreef op 20 May 2003 @ 10:51:
Dat scherm krijg ik ook voor mijn lokale schijven mar als ik op een c$ share van een andere pc zit ziet het er heel anders uit.
Jij wil het dus vanuit de map waarin je zit de vrije schijfruimte zien. Ik denk dat dat domweg niet mogelijk is standaard in Windows. Waarom zou je eigenlijk?
Heb je wel een mapping naar die C$ ? Anders krijg je dit niet te zien.ErikH schreef op 20 May 2003 @ 10:51:
[...]
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
Ik weet niet beter dan dat je toch eerst een drive-mapping moet maken. Dan zie je iig de free space op de partitie waar de gedeelde bron op staat. De totale grootte van de data in de share zul je via ctrl-a, alt-enter moeten oproepen.ErikH schreef op 20 mei 2003 @ 11:03:
nee, ik heb er geen mapping naar maar dat had ik in win2000 ook niet en toen zag ik wel de grootte