[muis] Scroll probleem :/

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 22:24
Ik heb sinds een weekje ongeveer een probleempje met m'n Trust Amimouse 250S Wireless Optical :/

Als ik naar beneden scrool gaat 'ie af en toe omhoog :?

Weet iemand waaraan dit kan liggen ?

Het is echt zwaar irritant :(
Vooral in games als ik wil inzoomen gaat 'ie ineens uitzoomen :P

B.V.D.

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11-2025
Weet je zeker dat je niet per ongelijk een heel klein tikje omhoog geeft aan het scrollwiel, waardoor ie omhoog gaat? :S

Verwijderd

Gewoon versleten hoor!
Heb ik ook gehad, niks aan te doen.
Wat je nog wel es zou kunne proberen is hem effe open schroeven en kijken of e rniet toevallig een schroefje los zit, zodat het scroll wieltje geen grip meer heeft ofzo?

Jah ik bedenk maar wat

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 16:20

Goku33

Ownage!

Gewoon versleten hoor!
Hij heeft em net een week! Lijkt me sterk dat ie meteen al verslten is... maja 't is wel Trust heh :P

[ Voor 3% gewijzigd door Goku33 op 21-05-2003 08:34 ]

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 06:55
Heb ik ook, misschien is je muis openmaken en het wieltje iets strakker zetten op de een of andere manier, heeft bij mij ook geholpen, het zit zo: Hij blijft net op het randje haken en als die ook maar 0,01 mm omhoog gaat scrollt die door, erg irritant inderdaad, heb hem opengeschroeft en het ijzertje wat tegen het scrollwieltje zat iets strakker gezet, heeft perfect geholpen. :)

Overigens heb ik een Logitech muis. ;)

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 13:20
Hetzelfde heb ik wel gehad met mijn intellimouse explorer en daar heb ik alle muisdrivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nooit weer tegen gekomen

Verwijderd

Het probleem heb ik ook en ik heb een goedkope safeway muis. Zwaar irritant.
Maar het lijkt me stug dat het aan de drivers ligt.

Verwijderd

dit probleem heb maar af en toe en wel met een logitech cordless optical mouseman.. dan scroll ik even omlaag en dan op het laatst schiet hij omhoog.

en wat DjGero zegt, zou best waar kunnen zijn!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 06:55
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 08:57:
dit probleem heb maar af en toe en wel met een logitech cordless optical mouseman.. dan scroll ik even omlaag en dan op het laatst schiet hij omhoog.

en wat DjGeRo zegt, zou best waar kunnen zijn!
Ik heb dit inderdaad ook met een Logitech optical Mouseman... alleen niet cordless. :)

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Goku333 schreef op 21 May 2003 @ 08:34:
[...]

Hij heeft em net een week! Lijkt me sterk dat ie meteen al verslten is... maja 't is wel Trust heh :P
Hij heeft pas een week dit probleem ;)

Ja doe maar.

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 19:20

Giblet

Dingen

soms kan bepaalde software (die door home users geprogd zijn bijvoorbeeld) ook niet helemaal lekker met scrollballetjes overweg
Pagina: 1