Wanneer ik van bepaalde sites wat wil downloaden moet ik soms m'n firewall uitschakelen, dit is verder geen probleem maar als ik em dan weer inschakel kapt m'm Msn Messenger ermee, weet iemand hoe je dit kan oplossen? Ik heb de search gebruikt maar dit probleem wordt niet behandeld.
poort die door messenger wordt gebruikt altijd open zetten in je firewall. Is poort TCP 1863, 6891 tot 6901 UDP 1863, 5190, 6901. Meestal vraagt je firewall of hij het programma (in dit geval mns messenger) door moet laten. Je kunt dan aanvinken dat je firewall dit programma altijd verbinding moet laten maken.
Hop doet leven...
Dat heb ik ook, terwijl ik wel alle poorten voor msn open heb staandutchderk schreef op 20 May 2003 @ 01:41:
poort die door messenger wordt gebruikt altijd open zetten in je firewall. Is poort TCP 1863, 6891 tot 6901 UDP 1863, 5190, 6901. Meestal vraagt je firewall of hij het programma (in dit geval mns messenger) door moet laten. Je kunt dan aanvinken dat je firewall dit programma altijd verbinding moet laten maken.
no comment