Creative soundblaster MP3+

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-07 22:19
Ik zie op creative site een heel interessant product staan:
http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=448
HEt is een USB geluidskaartje voior je laptop met digitale uitgang en vergulde analoge uitgangen.

Ik denk dat creative hier een sterke troef in handen heeft omdat het de meeste laptops aan goed geluid en een digitale uitgang ontbreekt. Het enige nadeel vind ik de optische uitgang, als je gaat kijken naar de prijzen van die kabels dan kom je al bijna op de helft van de kosten van dit kastje.

Hier even een plaatje
Afbeeldingslocatie: http://content.europe.creative.com/products/products/mainpic_prod448.jpg
Ik zie het ding nog niet in de pricewatch staan, weet iemand waar ik dit ding kan kopen behalve in de creative webshop?

Mogelijke concurrenten
Usb Soundbox
Afbeeldingslocatie: http://www.elektronicaonline.nl/Computer%20Accessoires_bestanden/CMP-SOUNDBOX.jpg
Deze is 46 euro en bied dezelfde mogelijkheden, maar als de creative straks in de normale winkels wat goedkoper word aangeboden dan spreekt me die zeker meer aan

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-08 22:27

Metten

ik hou het graag simpel

Ik heb dit ding net binnen vandaag en ik moet zeggen dat ie precies doet wat ie doen moet: Er komt stukken beter geluid uit dan dat van de geluidskaart van mijn Dell Inspiron 2650 en het biedt natuurlijk stukken flexibelere aansluitingen: Een echte line in met RCA pluggen en een aparte microfoonaansluiting en een echte line uit (weer met RCA pluggen) en een losse headphone aansluiting (met eigen volumeregelaar). Verder bieden de optische in- en uitgang ook voldoende mogelijkheden :) en zit er een heel cool blauw knipperend ledje bovenop 8-)

Prima dingetje voor de 49 euro die hij kost _/-\o_

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

offtopic:
Dit concept bestaat al even :+

Vroegah (1995 ofzo) was er namelijk ook de Creative PortBlaster® die je kon aansluiten op je parallele poort.

Wat is er trouwens met de Creative Extigy gebeurd?

[ Voor 26% gewijzigd door DUX op 11-07-2003 01:18 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:21

Stoney3K

Flatsehats!

Kun je naar die Headphone aansluiting dan ook apart signaal sturen?
Dat zullen de DJ's onder ons wel errrug leuk gaan vinden...
Traktor erop en gaan :D

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

De Extigy bestaat nog steeds; de MP3+ is meer bedoeld voor de mensen die niet alle toeters en bellen van de Extigy nodig hebben.

Ik krijg 'm volgende week binnen voor een review.

Verwijderd

Kaj. schreef op 20 July 2003 @ 01:43:
De Extigy bestaat nog steeds; de MP3+ is meer bedoeld voor de mensen die niet alle toeters en bellen van de Extigy nodig hebben.

Ik krijg 'm volgende week binnen voor een review.
Ik ben erg benieuwd naar deze review. Ik wil nml een laptop kopen en ook 5.1 geluid. Nu denk ik aan dit boxje + de inspire 5700 (waar de decoder bij zit dus).

Ik Vraag me alleen af of ik kwaliteit verlies leid met dit boxje via de usb ingang aangezien de bandbreedte van usb 1.1 niet zo groot is.

Verder zit ik ook te denken aan de extigy met inspire 5500 of 5300 speakers, kan iemand wij vertellen welke opstelling beter zou zijn?
Pagina: 1