hallo,
kunnen jullie mij een stukje helpen....
ik heb een site die is gevestigd op 2 verschillende plaatsen.
bij de ene staat de website gratis gehost (kennis linux/mysql), en op de andere lokatie staat het gastenboek gehost (thuis windows/access). nu is het zo dat de bak die bij mij staat niet stabiel is (komt nog een nieuwe voor).... ik heb een link van de site naar het gastenboek in de site zitten zodat deze bekeken en beschreven kan worden...
wat ik nou wil is het volgende
als mijn bak is gecrashed en het gastenboek het dus niet meer doet, dat er dan op de site een melding komt met dat het gastenboek het niet meer doet.
maar hoe moet ik een verwijzing maken met dat als de ene site het niet doet dat ie dan automatisch een melding geeft??
kunnen jullie bij daarbij even helpen?
alvast bedankt
kunnen jullie mij een stukje helpen....
ik heb een site die is gevestigd op 2 verschillende plaatsen.
bij de ene staat de website gratis gehost (kennis linux/mysql), en op de andere lokatie staat het gastenboek gehost (thuis windows/access). nu is het zo dat de bak die bij mij staat niet stabiel is (komt nog een nieuwe voor).... ik heb een link van de site naar het gastenboek in de site zitten zodat deze bekeken en beschreven kan worden...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <html> <head> <title>Gastenboek</title> <META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT ="0;URL=http://xx.xx.xx.xx/gastenboek/default1.asp"> </HEAD> </BODY> <BODY BACKGROUND="..."> <CENTER>Bezig met openen gastenboek...</CENTER> </BODY> </html> |
wat ik nou wil is het volgende
als mijn bak is gecrashed en het gastenboek het dus niet meer doet, dat er dan op de site een melding komt met dat het gastenboek het niet meer doet.
maar hoe moet ik een verwijzing maken met dat als de ene site het niet doet dat ie dan automatisch een melding geeft??
kunnen jullie bij daarbij even helpen?
alvast bedankt