Aopen 52x en spin down wat te doen???

Pagina: 1
Acties:

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik had een aopen 40x en ik kon gewoon 8x on the fly muziek branden :) nu bood mij iemand geld voor mijn cd speler en ik kocht een aopen 52x. En toen kon ik geen muziek meer on the fly branden. :(

Nu zit ik met het volgende probleem:

1: bij spellen zoals red alert 2 moet er zo af en toe een muziekje van de cd gehaald worden. Nu bevriest echt het hel spel omdat de cd speer eerst op toeren moet komen de cd moet vinden het muziekje gaat opzoeken enz. Omdat er nogal vaak muziek van de cd moet komen bevriest het spel dus best wel vaak. Dit is heel erg irritant:(
Wat kan ik hier aan doe gebeurt het stil zetten vd cdspeler door windows of doet de cd speler dat zelf. Zo van ik hoef niets te doen dus ik ga maar uit?. :?

2: Bij het rippen van muziek krijg ik met het ene programma wel tikken tussen de tracks en met het andere programma niet. :? Ik kan dus niet on the fly branden omdat ik dan juist wel tikken krijg. Ik moet dus eerst rippen via een ander programma en dan branden met weer een ander programma. :r
Nu heb ik gehoord dat daar programma's voor zijn die zorgen dat er geen tikken meer tussen de tracks komen?
waar man ik die krijgen.
Thankz

Verwijderd

Afspinnen tijdens gamen kan ik je niet mee helpen, maar dat audiograbben voor je cd'tjes.

Ik denk dat je burner de maximale speed van je cdrom speler gebruikt om te rippen, als je met een gewone audiograbber oid een cd'tje grabbed zal je zien dat ie op een 52 spd grabbed met speed 16, en das te snel, als je een audio cd'tje wil rippen moet je gewoon op maximaal speed 5 je cd 'tje grabben, dan behoud je de kwaliteit en heb je geen fouten.

Is niet snel, maar ja, beter als die tikken, of ruisstukjes ertussen...

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:14

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

yep, ik heb dat ook in red alert2, moet ie iets van cd lezen, staat het hele spel 3 seconden stil om vervolgens weer verder te gaan... 'k heb een vage 50x speler... 'k had eerst een lite on 32x... was vele malen beter...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45
Ik heb dus ook een aopen 52x maar volgens mij is tie dus echt niet sneller dan 16x ofzo, wat een traag ding zeg, eeuwen moet ie zoeken om een directory te openen. :( :( :(

(nou moet ik zeggen dat die vorige ook niet echt zo was, noname 40x)
Maar ik heb geen problemen met het rippen van muziek (gaat wel traag) zet het eerst als wav op hd en dan om naar MP3.

• Edgar wolf
Ik wou dat ik mijn 40x aopen weer had:'(

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 18:47

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Zelfde probleem hiero ik wou dat ik mijn 32x Aopen weer had. Was de beste die ik ooit gehad heb.

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

ik kan alleen maar zeggen dat mijn 52speed aopen hetzelfde geouwehoer heeft.... :(

jaja ik ben och laat maar zitten

• Edgar wolf
Maa hoe zou die spin down geregeld zijn doet ie dat zelf of zou je ergens in windows een timertje ofzo in kunnen stellen (even in het register prutsen) :?
Of zou het met een bios upate kunnen :?

Verwijderd

Ik heb hem ook al een tijdje....
DAO doet tie niet eens op 8 speed...
Hij haalt net de 7,XX
Ik vind hem idd niet erg snel.

Verwijderd

Heb ik dus ook onder RA2, dat spinnen. Ik heb een lite on 52 speed.

Audioo grabben doet ie wel standaard strak op 8 speed, constant :) das dus wel weer mooi.

Misschien zit dat spin probleem wel in RA2??

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb Aopen 52x en een Aopen 32x, allebei perfekt! Supersnel hoor, geen problemen hier :)

• sus
  • Laatst online: 22:50

sus

is druk :+

Ik heb er hier ook een. Geen enkel probleem, werkt ook gewoon in RA2.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Er is een of ander proggie die de spindown van een willekeurig cd speler voorkomt, maar die heb ik niet want ik heb een TEAC 40x *D

Verwijderd

Ben ik even blij dat ik nog steeds mijn Aopen 36x heb...

• Johnny E
  • Laatst online: 23-08 19:09

Johnny E

Dôh !!

Ben ik blij dat ik de A-Open niet genomen heb, maar de 50x Asus,RIPt op een fijne 17x gemiddeld. Geen last van SPin down problemen bij RA2. Echt een toppertje 8-).

En on the FLY gaat ook top, Oh ja als je een SBlive hebt dan zit er dat Disc detector proggie bij waarin je de Spindown kan instellen (en nog meer troep, kan trouwens ook bij de DVD kit gezeten hebben)

Specs!

• DJSmiley
  • Laatst online: 21-08 17:55
* DJSmiley vind in t algemeen alle cdromspelers boven de 40x kut.. :r

die dingen zijn veels te snel, resultaat: gespin en een helicoptersound in je kast (naast de herrie van je fans :) )

Gelukkig heb ikke hier lekker een pioneer slotin 32x (of 36, but who carez) :)

Verwijderd

/me is erg blij met ze plexje :)

• DaRKoNe
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik heb ook de AOpen 52x

Ik heb GEEN problemen met deze CDROM speler...
Onder Red Alert 2 GEEN problemen :)
Ik ben zeer tevreden over de AOpen 52x

Verwijderd

Ik snap niet waarom iedereen de AOpen zit af te zeiken. Mijn AOpen 52x (TKU, als dat iets uitmaakt) is perfect! Ik heb hem getest met CDSpeed v0.66 en hij haalt de 51,29x!!! (Wel met een video-CD, maar toch).
DAE doet ie aan 7-8x, maar dat is snel genoeg voor mijn Yamaha 4261t (4x branden).
Pagina: 1