Deze optie zat op 2k en 98, dat als je je laptop inklapt dat ie afsluit. Op XP zie ik dit echter niet. Is er een mogelijkheid om dit alsnog te doen?
jazeker, beeldschermeigenschappen in het configuratiescherm ==> screensaver ==> stroomeigenschappen en daar moet het staan bij 1 van de tabs, als het er niet staat moet apm nog ingeschakeld worden en dat moet daar ook kunnen
(ik weet niet of de namen kloppen, heb zelf engelse versie)
(ik weet niet of de namen kloppen, heb zelf engelse versie)
Hmm, zo zou het dus moeten kunnen, maar bij mij staan er maar 2 opties in het geval van inklappen: stand by of geen actie ondernemen.
http://www.microsoft.com/...to/security/hibernate.asp
Of te wel, hibernate activeren
En zou je de volgende keer wanneer je een topic start duidelijk willen aangeven wat je allemaal hebt geprobeert? Voor meer info over topicstarts:
Voordat je een topic opent <-- lezen
Waar moet een openingspost aan voldoen?
Of te wel, hibernate activeren
En zou je de volgende keer wanneer je een topic start duidelijk willen aangeven wat je allemaal hebt geprobeert? Voor meer info over topicstarts:
Voordat je een topic opent <-- lezen
Waar moet een openingspost aan voldoen?
[ Voor 83% gewijzigd door Han op 19-05-2003 23:58 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ok... maar nu kom je er zelf wel uit denk ik
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()