Toon posts:

[phpbb2] style change

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het forum van phpbb2 (helaas mijn php kennis blijft nogal achterwegen) nu heb ik hier een nieuwe style gemaakt en gesaved maar krijg deze niet ge-add :'(
als ik add druk krijg de volgende melding...

-------------------------------------------------------
The following list contains all the themes that are available for the templates you currently have. The items on this list have not yet been installed into the phpBB database. To install a theme, simply click the install link beside an entry.
--------------------------------------------------------

hieronder staat nog een button achtig iets met daarop style, template en action maar deze zijn niet clickable oid.
Helaas is voor mij (dislect) engels nogal onbegrijpelijk dus ik hoop dat jullie zo liev O+ zijn dit topic niet van een slotje te voorzien en mij te helpen.... O+

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:17

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Heb je al gekeken op het PHPBB support forum? Daar lopen de meeste mensen rond met kennis van dit soort zaken en vooral: dit soort problemen. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
En dit is in het engels.......

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

gorgi_19 schreef op 19 mei 2003 @ 23:37:
Heb je al gekeken op het PHPBB support forum? Daar lopen de meeste mensen rond met kennis van dit soort zaken en vooral: dit soort problemen. :)
Hij zegt net dat hij niet goed is in Engels... en wil dus graag in het Nederlands geholpen worden. Daar hoef je niet om te komen in het phpBB supportforum kan ik je uit ervaring vertellen. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:17

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

.

[ Voor 100% gewijzigd door gorgi_19 op 19-05-2003 23:46 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Aangezien dit geen programmeervraag is staat deze niet in de juiste sub-fora.

Het is in principe een configuratie probleem wat dus in Software Algemeen thuishoort.

move P&W -> SA

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Topicstarter
super-de-boer schreef op 19 mei 2003 @ 23:39:
[...]

Hij zegt net dat hij niet goed is in Engels... en wil dus graag in het Nederlands geholpen worden. Daar hoef je niet om te komen in het phpBB supportforum kan ik je uit ervaring vertellen. :)
Thanx dat u leest maar hij == zij:)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:08
maar dan nog kan je naar het support forum van phpbb gaan dan moet je alleen naar de nederlandse phpsite gaan

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Je moet de theme eerst instaleren voordat je hem kan toevoegen...

BOINC stats

Verwijderd

ehm, even een vraagje hoor.. maar horen dit soort vragen wel in software algemeen, aangezien het geen software pakket is, maar een aantal php-bestanden.. ?

Verwijderd

Topicstarter
BachW schreef op 20 May 2003 @ 09:19:
Je moet de theme eerst instaleren voordat je hem kan toevoegen...
Het is geen nieuw thema, maar het bestaande thema heb ik aangepas

anyway het is me al gelukt:)
beetje onligige maat dat moet niet bij style option maar general option aangepast worden... |:(
M1lamb3r schreef op 20 May 2003 @ 09:17:
maar dan nog kan je naar het support forum van phpbb gaan dan moet je alleen naar de nederlandse phpsite gaan
Tnx, k zal ut houden voor als het nodig is :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 11:39 ]

Pagina: 1