Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD]Epson ECM-A9112 lcd specs..

Pagina: 1
Acties:

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 16:55

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Topicstarter
Ik heb van de site pollin.de een tijdje geleden een lcd kitje besteld
daar zat oorspronkelijk een Seiko C441001 schermpje bij (geen backlight 640x480 64 greyscales) ik heb dit kitje vooral gekocht voor de controller kaart want die kan ook kleuren lcd's aansturen.

toen ik het pakketje binnenkreeg zat er alleen een ander scherm dan de seiko in, nl een Epson ECM-A9112. vond ik niet zo erg want die is ook 640x480 en hij heeft wel een ingebouwde backlight.
alleen kan ik verder geen specs over dit schermje vinden en uit de datasheet van de pollin site haal ik alleen uit hoe ik hem moet aansluiten maar ik wou er graag wat meer info over hebben...
welke tweakert weet wat meer van dit schermpje ??
dus de Epson ECM-A9112

voor datasheet kijk http://www.pollin.de/service/Optoelek_LCD_LED/700197plus.zip

[ Voor 8% gewijzigd door soepkip op 20-05-2003 13:35 ]

Beste film ooit

• soepkip

soepkip

Topicstarter
Gigantische rotschop.........

Beste film ooit

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 29-11 17:58
je weet hoe je em aan moet sluiten, het werkt, wat wil je er dan nog meer over weten ;)

• soepkip

soepkip

Topicstarter
Kijkhoek helderheid en aantal greyscales...ik heb hier nl nog 2 andere schermpjes liggen..
dan kan ik beslissen welke ik ga aansluiten (connectoren solderen enz)

ooh en wat ik me ook nog ff bedenk..ik weet eigenlijk niet of ie wel greyscale is...mischien colour ?

[ Voor 25% gewijzigd door soepkip op 20-05-2003 23:22 ]

Beste film ooit