Toon posts:

Adsl Zonder Telefoonlijn

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk ?
ik heb nu casema premuim maar download nogal veel nu heb ik een vraagje is het mogelijk want las al eerder dat het bij de een wel kon en bij de ander niet

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Wil ik ook wel eens weten. ??

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

KPN meldt dat een telefoonlijn noodzakelijk is, andere providers geen idee, zal is kijken
Versatel:
eventueel het nummer en de officiële tenaamstelling van het contract van een reeds bestaande telefoonlijn die geschikt gemaakt kan worden voor DSL
Hieruit maak ik op dat er een teleofonlijn noodzakelijk is

[ Voor 57% gewijzigd door Glashelder op 19-05-2003 23:19 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:59
Kan niet, je moet op het moment van aansluiten een KPN abo hebben. Die kun je na een jaar wel weer opzeggen.

Verwijderd

misschien handig om de regio te vermelden en/of je lokale adsl-provider te vragen?

Verwijderd

hmm de aansluiting van de telefoon zin toch al in de meterkast maar ja blijft een vraag ik weet het niet lijkt me wel maar zal van kpn wel niet mogen

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk voor de grap eens in de search :)

Aan jou het vriendelijke verzoek om dit soort niet-behulpzame posts verder achterwege te laten. Zie ook de FAQ over Forumgedrag en het MED-topic over replies in 'foute' topics.

[ Voor 74% gewijzigd door intoxicated op 19-05-2003 23:26 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gesearch en ik heb ook al gezien dat topic maar ik las ook dat het van de opta wel moest

Verwijderd

Bij sommige is het wel mogelijk maar kost ook weer een berg
KPN Abonnement: Geen KPN, u wordt door Blabla voorzien van een telefoonlijn, zonder KPN abonnement. Kosten zijn € 299,- eenmalig.
(bovenstaande ff vlug van de website geplakt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ADSL zonder telefoonlijn?

Hij staat zelfs nog in de topiclist. Nee kpn biedt dit niet aan, nee bbnet kan het alleen leveren als er een lijn ligt, ja je kan het opzeggen als de adsl lijn van bbnet er ligt en nee dat kan met kpn niet, omdat ze dan je inetverbinding slopen en ja dat is eigenlijk wel een beetje krom van kpn maar toch ook niet omdat ze de onderhoud van de lijn daaruit financieren

Volgende keer weer zelf zoeken he? :z

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
zo dan dan is een jaartje kpn veel goedkoper alleen ik heb voorheen veel problemen gehad met kpn en wil eigenlijk NOOIT meer met das bedrijf wat te maken hebben

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is in de search perfect te vinden, er zijn genoeg topics over geweest :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.